Mortal Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ble inspirert av denne tråden til å prøve meg selv. Tok en haug med bilder. Dette ble desverre litt uskarpt, men ellers ble det jo ganske stilig synes jeg. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ble inspirert av denne tråden til å prøve meg selv. Tok en haug med bilder. Dette ble desverre litt uskarpt, men ellers ble det jo ganske stilig synes jeg. 6491860[/snapback] Jeg prøvde meg også på dråpebilde men mitt gamle Canon S50 kamera, tok en haug av bilder, ikke alle ble like bra Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fant et gammelt bilde fra når jeg lekte meg med dråpebilder langt fra så bra som de bildene som finnes her, men passer i det miste tittelen Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg ble inspirert til å prøve noen dråpebilder etter å ha sett denne tråden, men det var ikke så lett å få til! Tror jeg skal prøve utendørs neste gang, det blir lett litt lite lys inne, dessuten er det jo passe kjedelig med hvit bakgrunn... 6388750[/snapback] orginalbilde: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg eier ikke et kamera, og har ikke peiling på bildekritikk. kikka akkurat gjennom tråden og blei ganske inspirert av bildet ditt så jeg gjorde et par småting i paint. Håper det ikke gjør noe. Desverre så er ikke bildet i veldig god oppløsning. Men jeg hadde antagelig likt å ha dette på veggen i litt større format. Jeg gjemte dem så ikke posten blir så stor litt kutting så den fine delen av bildet kommer frem. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): og litt fargeinvertering. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
oling Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Får hive meg på jeg også. Tok bildet med et 20D, med canons 60mm makrolinse. Uten blits og kort lukkertid. Tror dette ble mitt beste bilde, men ble så sykt mange av dem at det ikke er godt å si. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Første gang jeg prøver, tok 16 bilder og her er de tre som ble brukbare. De er justert levels på og det ene er Desaturated, og Saved for Web, så dårlig med info i dem. Tatt med Powershot A520 med makro, blits og mørkeste lysinnstilling. Endret 19. juli 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Når jeg leser denne tråden så gleder jeg meg bare enda mer til å få mitt utstyr i orden så jeg også kan prøve meg frem Knallbra bilder folkens, skikkelig stilige mange av dem! Lenke til kommentar
Rideon76 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vil også være med... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvis noen gidder kan dere jo prøve med baileys(eller hvordan det skrives) i vann. Det blir fin blanding Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Synes personlig den egner seg best i kaffen Og èn sløser ikke med edle dråper. Hirr. Men melk skaper også meget stilige resultater, samme med konditorfarger og egentli alle væsker med litt serpreg. Vil trekke frem ett bilde fra ett medlem i den lokale Fotoklubben, som jeg synes er meget stilig, i allefall når du skjønner hva det faktisk er: http://www.ranakameraklubb.net/galleri/dis...ted&cat=1&pos=0 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Synd at det bildet er bare ett utsnitt av ett myyyye større bilde. Derfor manglende skarphet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 fant dette liggende på brikka Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Et av mine første dråpe-prosjekter Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Synd at det bildet er bare ett utsnitt av ett myyyye større bilde. Derfor manglende skarphet. 6738008[/snapback] Hehe, så ikke før nå at det var ditt bilde og at du befinner deg her inne. Jeg var overbevist om at det var ett egg første gang jeg så det, og fikk litt hakeslepp når jeg leste melk. Lenke til kommentar
khorne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hei! Jeg ble svært så fasinert av denne tråden og bestemte meg for å prøve å ta noen slike bilder selv. Kameraet er et Canon Powershot S-70. Markomodus og ca 5 cm til fokuspunktet. 1/1250 sek lukkertid, iso-50 og blitz på laveste styrke. Fargene er noe juststert etterpå. Hilsen Eigil Endret 26. august 2006 av khorne Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Då har eg og gjort eit forsøk. Canon EOS 350D med kitlinse.. Ramponert i photoshop i etterkant.. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Vedkommende over, jeg likte det blå bildet ditt, behagelig å se på! Her er faktisk de første bildene tatt med det nye kameraet jeg poster, men jeg føler faktisk enda at akkurat dråper var noe jeg behersket bedre med kompakten (Se eksempler lengre opp) Jeg greier heller ikke oppnå høyere lukkertid enn 1/125 med blits. Vel, greier ikke slutte å knipse dråper, så her er ett par: Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Første gang jeg prøver, tok 16 bilder og her er de tre som ble brukbare.De er justert levels på og det ene er Desaturated, og Saved for Web, så dårlig med info i dem. Tatt med Powershot A520 med makro, blits og mørkeste lysinnstilling. Første ser ut som et sjøuhyre. I det siste ser dråpen øverst ut som et eple Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Første gang jeg prøver, tok 16 bilder og her er de tre som ble brukbare.De er justert levels på og det ene er Desaturated, og Saved for Web, så dårlig med info i dem. Tatt med Powershot A520 med makro, blits og mørkeste lysinnstilling. Første ser ut som et sjøuhyre. I det siste ser dråpen øverst ut som et eple 6765297[/snapback] Tenkte akkurat det samme når jeg så bildet. Det øverste til Fulgu i denne posten ligna på et sjøuhyre. Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Dette er et av de første bildene jeg tok etter at jeg fikk kameraet mitt. Var ikke helt heldig med bakgrunnen da. Har plukket opp en del tips, så jeg får prøve en runde til i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå