PMnormal Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) De var jo ganske lekre, spesiellt det siste. Det har blitt mer bobler enn dråper i det siste. Begynner tråden å spore av? Endret 24. juni 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Man kan vel bare bytte tittelen til "Dine beste vann-relaterte bilder, helst dråper, men bobler går også an". Bilde #2 var knakende bra. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Dråpe bilde... Tja, det er da kvae "dråper" på bildet som jeg slenger ut her. Er kanskje litt mørkt men.. Har vert i photoshop en tur og fixa litt. Bildet er tatt med Olympus MjU 300. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Mine beste bilder av vann. Alle tatt med et D70s. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Disse var jo dritbra!! Mange flotte dråpebilder. Har prøvd meg litt, men mitt km sliter med å fokusere. Enten for det er dårlig lys eller det blir for nærme. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 På slike bilder er du nødt til å bruke manuell fokus, så det er ikke rart din stakkars KM sliter med fokusen. Prøv igjen, og sørg for å slippe til nok lys denne gang. Du har jo AS, så det skulle ikke være vanskeligere for deg enn de som bruker Nikon/Canon. Lykke til. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Om en vil ta dråpebilder med autofokus, så hold f.eks en finger akkurat der dråpen vil falle og trykk utløserknappen halveis ned. Fjern fingeren og la dråpen falle. En vanskelig måte, men kan fungere... Lenke til kommentar
parleur Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Takker for tips! :!: skal prøve på begge tipsene, spesielt med manuell fokus Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mitt første dråpebilde. Tatt med Canon ixus 750. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Om en vil ta dråpebilder med autofokus, så hold f.eks en finger akkurat der dråpen vil falle og trykk utløserknappen halveis ned. Fjern fingeren og la dråpen falle. En vanskelig måte, men kan fungere... 6379907[/snapback] Det blir litt å gå over bekken etter vann :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Evt sett kamera på stativ eller annet, la det renne vann fra kranen, lås fokus på vannstrålen, og voila! Må se og ta noen skikkelige dråpebilder snart. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg ble inspirert til å prøve noen dråpebilder etter å ha sett denne tråden, men det var ikke så lett å få til! Tror jeg skal prøve utendørs neste gang, det blir lett litt lite lys inne, dessuten er det jo passe kjedelig med hvit bakgrunn... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 det ser ut som flytende gull Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 det ser ut som flytende gull 6390208[/snapback] En skvett Fun Light Champagne :!: Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette her var vansklige saker! jeg har et casio et eller annet 3,2 megapixler kamera dings. Og noen som vil forklare meg hva som er det beste innstillingen når man skal ta bilde av vann? og gjerne forklare litt generelt om enkle innstillinger. til saken! jeg klarte og fange noen litt uvanlig dråper, ikke så fryktlig uvanlige men har ikke sett lignende bilder her Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Haha... Synes jeg ser litt ekle hår på doskåla di... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ser ut som du griser litt, kanskje du ikke bør ha teppe ved siden av toalettet Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 uff, ballehår på skåla. er ikke min jobb og vaske den så griser jeg? Lenke til kommentar
slacker Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Her var det mye kult! Legger ved etpar av mine egne, tatt i mørkt rom med makro og blits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå