Moxica Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Utrolig mange stilige dråper. Likte den melkekula di Stone. Har nå "slitt" en halv time, for denne klisjeen skal jeg ha et eget eks. av. Inntil jeg får det til, satser jeg på at dette kvalifiserer såvidt, da jeg har sett noen bobler i denne tråden: Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/2791/6948.jpg Levert av: http://sportsfiske.nu/foto/ Endret 14. juni 2006 av Moxica Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Det der ble jo faktisk ganske kult! Såpeboblene skulle ha blitt fremhevet litt mer så hadde det blitt enda bedre. Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Altfor mange gode fotografer her...dropper mine forsøk Melkekula regjerte asså! Lenke til kommentar
simpson Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg driver og pusser opp kåken, så her er et bilde av litt hvit maling som drypper fra malekosten. Bildet er tatt med Ixus 500. Jeg brukte blits, så malinga ble veeeldig hvit. når jeg justerte ned brightness i PS så forsvant bakgrunnen. Syntes det ble ganske stilig jeg. Her har jeg brukt lighting effects filter. Jeg liker egentlig det første bildet best, men vil gjerne høre hva andre synes Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ok,etter mye om og men fikk jeg et som ble tålig ok. Rett og slett knipset i oppvask kummen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 sinnsykt mye rått her. Kan prøve å ta et bilde selv, selv om jeg burde hatt et annerledes kamera. Siden det er litt småtreigt på å ta bilder xD Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg måtte prøve meg i går kveld jeg også gitt, ble litt inspirert. Så.. her er mine første dråpebilder noen sinne. F/4,9 - ISO-80 - 1/200 F/4,9 - ISO-80 - 1/320 Ikke gjort stort med de.. det nederste har jeg lagt på fargefilter. Og beskjært de litt. Endret 15. juni 2006 av mclp- Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg prøvde meg på noe helt annet. Vann med lang lukkertid, invertert. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kult Sirmaximus! Veldig abstrakt, hadde ikke forstått dette var vann om du ikke sa det, stilig. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Får bokstavelig talt "go with the flow" og slenge ut et dråpebilde jeg også! Dette er tatt i vasken til en kompis, med litt Lano i vannet for å få litt skum her og der. Jeg kjørte det også en runde gjennom Photoshop, da fargen på vasken er så frastøtende at den formelig ville ødelagt hele bildet... Lenke til kommentar
Mats__ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hvordan hadde det egentlig vært å ta dråpebilde med bulb eller litt lang lukertid? hadde det bare blitt rot eller? Har ikke sånn sykt mye peiling,,, Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Blir nok ikke bra _dråpe_bilder om man har lang lukkertid... EEEEEK: Gerske har bilde i signaturen!!! OMG REPORTREPORT!! (Bilde i signatur er ikke lov) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Fortsetter med ett i samme stil som SirMaximus Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva har du gjordt med det bildet? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 dette er heller ikke et dråpebilde Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva har du gjordt med det bildet? 6320676[/snapback] Lang lukketid er jeg ganske så sikker på Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva har du gjordt med det bildet? 6320676[/snapback] Nå ser jeg ikke helt hvem du spør, men siden innlegget ditt er under mitt kan jeg svare: Brukt blitslamper. Lukkertid 1/200s på f/13 ISO 100. Vann som renner i en kopp. Har endret på Hue verdien i Hue/Saturation (og i tillegg normal workflow for ethvert bilde) Oprinnelig versjon ser slik ut: Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Synes dette er veldig kult, men det er ikke jeg som har tatt det da... Endret 18. juni 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Imageshack Takk for kommentarer. Joda selvsagt bedre å vise bilder uten logo, men jeg har dessverre ikke andre online galleri enn Shutterstock å linke til. Men litt må man vel ofre for å få noen kroner for bildene sine.......... kingvald 3446620[/snapback] Legg bildene dine ut på Imageshack Einaste limit er 1.5 mbyte, men du får jo plass til eti bra bilde på det. Du kan direkte linke til bilda også. Om du registerer deg, så får du muligheiten til å slette dei seinere også, om du vil det. Endret 18. juni 2006 av Cornel Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Prøver meg på et par bilder jeg og. Det er vel kanskje bobler og ikke dråper, men håper de blir godtatt. Eneste jeg er gjort er å fremheve fargene litt, gi de litt mer trøkk. Jeg skulle gjerne ha klonet vekk det merkelige mørke fenomenet nederst i høyre hjørne av Acid bildet, men uansett hva jeg prøvde så fikk jeg det ikke til å se bra ut på noen som helst måte. Menmen.. Acid Bubblebath: Boblete solnedgang: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå