Arve Systad Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Flere bilder fra meg.. bare si ifra hvis dere blir lei. **Bilde** http://home.no/snusk5k/drops/drop93.jpg Vase fylt med blå cellofan og vann. På de to midterste er det manuell hvitbalanse, hvor jeg tok bilde av en svak blå vegg. Rød plast over blitz på siste bildet. Sadistisk kult bilde! Åssn kamera og sånt du bruker? (orker ikkje lese igjennom heile tråden for å finne ut, om du eventuellt har skrive det her en plass) Endret 8. februar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Canon EOS 300D + Sigma 28-135mm f/4-5.6 Macro. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hehe, måtte prøve meg jeg også i dag... Vanskelig Bilde 1 Bilde 2 Endret 9. februar 2005 av tomviktor Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) pip' Endret 23. februar 2005 av Pippin79 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Et av de første jeg tok: Fullsize Seigt vann ut av springen gitt... Dette var et pent bidle, sett bort ifra at du hadde med springen. Men det var skikkelig kult å se måten vann blir til en dråpe Lenke til kommentar
Sparchy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 En av mine første forsøk. Redigert i PS. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 slenger ut et bilde som om ikke annet kan fungere som en bump! Lenke til kommentar
angass Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Lader kamera no.. skal prøve meg i kveld! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En av mine første forsøk. Redigert i PS. Fresht! Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ikke akkurat dråpe, men.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Litt høy ISO og lukkertid desverre, men jeg syns det ble litt fint fordet:) Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Første gang jeg forsøker dette - synes resultatet ble "interessant",selv om den tekniske kvaliteten kanskje ikke ble den beste. "Materialet" er vann som drypper på smeltende vaniljeis. Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Får vel legge til et bilde jeg også. Bilde 1 Og enda et: Bilde 2 Og siden jeg var så godt i gang: Bilde 3 Endret 12. april 2005 av Gree9 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Her kommer et litt annet dråpebilde. Tok det i sommer på jobben (jobber på båt i oslofjorden).Dråpene er på en paraply som stod i døren til båten etter et heftig uvær. Som dere ser er det litt fargebehandlet. Dette er et av de peneste bildene jeg har sett ! men hadde vart a foretrekke en storre skarphet pa noen av drapene og litt mindre irriterendes bakgrunn. det ser ut som en skog eller land? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kjøpte meg nettop et nikon D70 med 18-70 kit linsa i går.. Har ikke noe ekstraustyr utenom det som følgte med i pakken.. Er helt på nybegynnerstadiet, men har planer om å trene masse i sommer :!: Men! Noen som har tatt dråpebilde med denne linsa? Hvilke instillinger er lurt å bruke? Er sikkert ikke det beste valget, men har null penger til ny linse før om et par lønninger, og jeg klarer ikke å vente med dråpebilder så lenge.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 fUuGeL: jeg er langt fra noen ekspert, men kit-linsen din skal nok holde til å ta fine dråpebilder. du kan jo bare prøve deg frem med innstillingene for å finne ut hva du synes gir best bilder. tar du bilder av dråper i bevegelse så må du ha kort lukkertid for å få klare bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå