Bamse_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 tok meg den frihet å croppa det litt jeg ble ganske lite siden dråpen var så langt oppe i hjørnet, men det kan være det samme... Veit ikke om det ble noe bedre jeg? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Meget bra. Bakgrunnen var litt døll, dog.. bakgrunnen er et a4 ark som er støttet opp av en gøy saftflaske og en zaloflaske. Du ser det så vidt i dråpene om du zomer inn Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kan ikke se bildet ditt jeg smoothie Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hmm, rart. http://photos1.blogger.com/img/243/3120/1024/plask.jpg linken iallfall Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sikker på at du har visning av bilder i browseren din? alt funker fint her Men kanskje ikke så lurt å dra dette alt for langt offtopic Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 funker ikke her heller. anyways. nok ot.. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det mulig å ta slike bilder med Olympus Camedia C-370 ZOOM til kr 1195 på Elkjøp. Eller Agfa AGFAT6... mvh Nixon Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Neppe! Ikke helt umulig, men ekstra vanskelig. På Olympus 370 er det ikke manuell justering av lukkertid så da blir det myyyye jobb. Mistenker at Agfa-en ikke er stort bedre. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hmm, rart. http://photos1.blogger.com/img/243/3120/1024/plask.jpg linken iallfall Nydelig... Litt rettere horisont og litt justering av lys/farger så ville det vært perfekt... Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 her mitt bidrag: Vannstråle som treffer en mini maglite.... det blir en veldig fin og jevn "krans" med vann hvis du har mag liten midt i sentrum av vannstrålen.... mag liter er vanntette derfor kan du også få ganaske kule lyseffekter som det her : (beklager rotete bakgrunn men bildene er ganske gamle og da la jeg ikke merke til slikt:)) Hehe, med litt fantasi og en dram innabords kan det se ut som en blanding av ei gulrot og en istapp... Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Måtte forsøke litt mer idag, de aller fleste gikk rett i søpla grunnet ute av fokus.. som vanlig :/ Dette bildet er vel et de beste jeg har sett... NYDELIG!! Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm, rart. http://photos1.blogger.com/img/243/3120/1024/plask.jpg linken iallfall smoothie, har du fjernet bildet igjen? Jeg får ikke linken til å virke... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 tok meg den frihet å croppa det litt jeg ble ganske lite siden dråpen var så langt oppe i hjørnet, men det kan være det samme... Veit ikke om det ble noe bedre jeg? Det ble ganske stilig det, ja.. Jeg bare la ut bildet slik det var jeg.. første forsøk på dråpebilde, så jeg gadd ikke legge så mye i det. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) hmm, rart. http://photos1.blogger.com/img/243/3120/1024/plask.jpg linken iallfall smoothie, har du fjernet bildet igjen? Jeg får ikke linken til å virke... Nei har faktisk ikke gjort noe med det, rart at noen ser det og andre ikke.. Finner ikke passordet mitt til en home.no konto, skal se hva jeg får gjort med det Edit: http://home.no/runeasap/plask.jpg Ny link for de som ville ha Endret 7. februar 2005 av smoothie Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 smoothie: hva bruker du som bakgrunn? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Måtte forsøke litt mer idag, de aller fleste gikk rett i søpla grunnet ute av fokus.. som vanlig :/ Dette bildet er vel et de beste jeg har sett... NYDELIG!! Takker, hyggelig å høre :-) Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) ikke så mye og stille opp med iforhold til dere proffer, men måtte bare prøve meg. tatt i elendig lys så måtte photoshoppe endel for og få noe brukbart.. overdrev kanskje litt med photoshoppinga.. ixus v3.. edit: typo.. edit2: la på en ramme på bildet.. edit3: jævla ramme!! edit4: nå kommer den.. Endret 7. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 smoothie: hva bruker du som bakgrunn? Et vanlig a4 ark. Er ikke så veldig kreativ av meg, men mye bedre enn den ellers ikke så pene kjøkkeninredninga vi har her Lenke til kommentar
lillerampen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mitt første forsøk... Ska prøve med større blender neste gang... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå