Gå til innhold

Problemer med The Claw.

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg bestilte meg The Claw i sist veke, og hadde den i hendene på Lørdag. Installasjonen gjorde eg akkurat som den skulle, installerte den siste softwaren og plugga i når eg fekk bekjed. Alt virka heilt fint til eg neste dag skulle installere nokre program og blei bedt om å restarte. Når maskina starta opp at begjynte Windows å leite etter ny drivar og installerte ein standar USB inretning. Det var ikkje første gang eg starta opp med The Claw installert, hadde ikkje hatt noko problem. Tenkte det bare var å avinstallere og installere på nytt. No begjynte problemet. Når eg kom der henn att eg skulle plugge i The Claw, fekk eg beskjed om at det var kobla til ein USB inretning som Windows ikkje kjente til, dermed installerte den ein standar drivar. Eg prøvce litt fram og tilbake med å laste ned softwaren og drivaren på nytt. Til slutt formaterte eg og instalerte Windows på nytt, men brukte XP istedenfor 2000. No tenkte eg problemet var over, men nei. Det samme skjer kvar gang eg prøver, og er tom for ideèr. Har ei USB mus som eg har prøvde å bytte plass med, men det hjalp ikkje. Visst nokon har ei løysning er den velkomen, for eg var begjynt å bli avhengi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei.. har selv The Claw, hatt den noen måneder nå... Altså second edition.. den du har :razz:

har funka helt smertefritt, det eneste har vært at alle usb portene mine har freaka ut (har sikkert ingenting med Clawn å gjøre) å da må jeg reboote 4-5 ganger mens jeg plugger usb portene inn å ut... men det funker tilslutt....

det eneste jeg vil "klage" på er at den ene knappen min har begynt å slite litt... av og til funker den helt fint, og av og til er det som den ikke får skikkelig kontakt.. MEGET plagsomt i cs :grin:

beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...