Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Der takk Kimius, slapp jeg å dra opp paint. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kan sette opp et gangestykke. Har ikke kunnet sette opp et delestykke siden jeg gikk på ungdomsskolen. Nå bruker jeg noe lignende vanlig deling i polynomdivisjon, så regner med at jeg kan klare å sette opp et delestykke også da. Har aldri hatt bruk for vanlig deling i matematikk etter ungdomsskolen. Ikke ganging heller. Man mislykkes ikke i livet av å ikke kunne gange og dele for hånd. Du overdriver, _Julenissen_. Hva slags mange muligheter er det man mister? Men er enig i at man absolutt bør kunne det i grunnskolen. Men det er ingen katastrofe om det er glemt på VGS Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kan sette opp et gangestykke. Har ikke kunnet sette opp et delestykke siden jeg gikk på ungdomsskolen. Nå bruker jeg noe lignende vanlig deling i polynomdivisjon, så regner med at jeg kan klare å sette opp et delestykke også da. Har aldri hatt bruk for vanlig deling i matematikk etter ungdomsskolen. Ikke ganging heller. Man mislykkes ikke i livet av å ikke kunne gange og dele for hånd. Du overdriver, _Julenissen_. Hva slags mange muligheter er det man mister? Men er enig i at man absolutt bør kunne det i grunnskolen. Men det er ingen katastrofe om det er glemt på VGS Trodde ikke noen ville ta innleggene min seriøst. Det var de ikke heller Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Trodde ikke noen ville ta innleggene min seriøst. Det var de ikke heller Ok - jeg så muligheten for at du bare drev ap - men tok sjansen på at du mente det. Jeg dreit på draget altså Lenke til kommentar
E.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ok, han kunne det på barneskolen, men vi har ikke brukt det på 4-5 år nå, så da er det lett å glemme Lenke til kommentar
Timaa Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gjør et løst overslag og gang med to. X+X=2Xx2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå