Caliber Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Jeg er desperat på jakt etter grønt, gjerne uv-reaktivt plexiglass. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Sjekk om det er en glassmester i nærheten der du bor, og kanskje han kan skaffe noe... men det var vel kanskje ikke det svaret du var ute etter.... Endret 5. januar 2005 av clvn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Sjekk om det er en glassmester i nærheten der du bor, og kanskje han kan skaffe noe... men det var vel kanskje ikke det svaret du var ute etter.... Det var i nærheten, så takk skal du ha Lenke til kommentar
stidz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 kjøp grønn film og sett på Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Farget plexi har de på www.sloyd-detaljer.no, dog ikke uv-reaktivt. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 kjøp grønn film og sett på Og hvor får jeg kjøpt det? Noen eksempler på hvordan resultatet blir? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det var jo en post her(sikkert litt ned på siden) hvor noen spraylakket plexiglasset m/ uv reaktiv spray. Testet det selv, og det lyser ganske bra opp , men man ser ikke så veldig mye igjennom tror jeg(jeg frostet min test bit..). Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Det var jo en post her(sikkert litt ned på siden) hvor noen spraylakket plexiglasset m/ uv reaktiv spray. Testet det selv, og det lyser ganske bra opp , men man ser ikke så veldig mye igjennom tror jeg(jeg frostet min test bit..). Nettopp det jeg håpet ikke var tilfellet, jeg vil jo gjerne ha godt innsyn til komponentene mine! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva med å feste noen grønne leds i kantene på plexien, slik at plexien blir lyst opp av de? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 En god ide, får ta det som det kommer og prøve meg litt ut. Noen som vet om billige steder for plexiglass i oslo-området? Hvor tykt glass burde jeg kjøpe? skal ha et 80mm-hul i det. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) En god ide, får ta det som det kommer og prøve meg litt ut. Noen som vet om billige steder for plexiglass i oslo-området? Hvor tykt glass burde jeg kjøpe? skal ha et 80mm-hul i det. kommer ann på. 5 eller 8mm vis du skal feste LEDs, ville jeg gått for hvertfall http://www.lorenskogglass.no/plast.html Endret 11. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 En god ide, får ta det som det kommer og prøve meg litt ut. Noen som vet om billige steder for plexiglass i oslo-området? Hvor tykt glass burde jeg kjøpe? skal ha et 80mm-hul i det. kommer ann på. 5 eller 8mm vis du skal feste LEDs, ville jeg gått for hvertfall http://www.lorenskogglass.no/plast.html 8mm blir vell litt tykt tror jeg, ville gått for 5mm hvis du skal haleds jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå