drbass Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei Jeg har tenkt til å lakkere inni kabinettet også, da lurer jeg på følgende; hvilken farge mener DERE at jeg bør lakkere inni? Hva tror DERE blir fint? ps. Kabinettet mitt er sølvfarget På forhånd takk for svar Vær mye ute i sommer og bli brune :smile: Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 12:19, drbass skrev:HeiJeg har tenkt til å lakkere inni kabinettet også, da lurer jeg på følgende; hvilken farge mener DERE at jeg bør lakkere inni? Hva tror DERE blir fint?ps.Kabinettet mitt er sølvfargetPå forhånd takk for svarVær mye ute i sommer og bli brune :smile: Jeg tror at spy-lysgrønt ville tatt seg ut i et sølvfarga (chiftec) kabinett! Men det er meg da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 tja en skarpe farge som viser igjen,rød/knall gul/lys blå/rosa ville tatt seg ut. Kjetil Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Hva gull farge da? noe alle den de brukte på casemod guiden her på ok.mo Har gullfarge gitter på 92mm og strømforsyninga, og da ville vel det sett tøft ut...eller? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 opp til ver enkel. Alle har forskjellig smak. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg vet det, men jeg vil bare ha innspill. Det er ikke noe kult å lakkere kabinettet sitt, for å så finne ut at det ser stygt ut. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 16:34, drbass skrev:Jeg vet det, men jeg vil bare ha innspill.Det er ikke noe kult å lakkere kabinettet sitt, for å så finne ut at det ser stygt ut. da lakkerer du det en gang til om du ikke er fornøyd,er ikke så mye arbeid det da.Kjetil Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg mente fargen da hvis jeg fks lakkerer svrt, så vil det bli ganske vanskelig å lakkere lyse grønt senere Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 har ikke du hørt om sand og glass blåsing. Kjetil Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jo klart jeg har hørt om det... men det blir et problem å skaffe en sandblåser da :sad: Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Lakker gull etter min mening men det er selvsagt opp til hver enkelt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 gull er så blodharry at det ikke går an å beskrive med ord.. usj og æsj og fysjomføy. svart går veldig bra med sølv. personlig har jeg lyst til å ha et transformers-farget kabinett etterhvert.. litt rosa-lilla, med decepticon-logo frest ut Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Hva med rødt og grønt om hverandre Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 lurer på om det hadde vært fett å male det hvitt inni, og ha blacklite lys...kanskje litt for sykt :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 19:50, drbass skrev:Jo klart jeg har hørt om det...men det blir et problem å skaffe en sandblåser da :sad: Jeg ville ikke satsa så mye på det... har du ikke sandblåst før så ville jeg ikke brukt et pc kabinett som test kanin. En minste feil og du har en grop i kabinettet (ikke etter egen erfaring). Ville heller satsa på lakk-fjerner (fåes på jernia), lakken renner rett av, men tar litt tid å få av alt helt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde du hatt svart Chieftec så hadde jeg anbefalt mørke blått inni. Ville ikke klæssa på med noe rosa inni sølvkassa di hvertfall. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg vurderer enten rødt eller blått. Men jeg fått ett nytt problem: Det er jo så sinnsykt mange kroker og kriker, spesiellt på harddisk lokkene. Det vil et problem å lakkerer de og de festene uten at det blir stygt og blir skrapet vekk når jeg tar de inn og ut....Tips?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå