Daffa Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har tenkt å lakkere min "Gode gamle" Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 http://images.gfx.no/5/5061/intelli-o-3-1.jpg Det svarte skal lakkes svart metallic og det som er sølvfarget skal lakkes grønn metallic. Noen forslag? 1. Jeg må vel pusse ned musa? 2. Skru opp musa å lakkere del for del? <-- Luuuurt I think 3. Hvordan lakke musa, i og med at den ikke er rett? Endret 5. januar 2005 av Daffa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hehe, nå kom jeg på hva jeg kan gjøre med den Orasje fluoriserende sprayen min 1. Ja, siden musa en helt glatt burde du pusse den med veldig fint sandpapir siden da fester malingen seg mye bedre 2. Det er nok det som gir best resultat, men også mest jobb 3. Spraybox? Sprut på! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Så det vil ikke renne masse nedover sidene å lage stygge merker i musa ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du tenker på med spraying? -hold sprayboxen ganse langt ifra når du sprayer (50cm ++) -Spray tynne lag, ikke tykke, for da renner det bare -puss først med tynnt sandpapir Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Vell! da er prosjekt MUS igang www.home.no/steffenolsen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vell! da er prosjekt MUS igang www.home.no/steffenolsen Hvorfor demonterte du den ikke? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Demonterer når jeg skal lakke det svarte venter på nye mouseskatez.. (skruene er under mouseskatzene) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Demonterer når jeg skal lakke det svarte venter på nye mouseskatez.. (skruene er under mouseskatzene) Ok, i know... EDIT: Har samme musa... og lurer på å gjøre det samme... Endret 7. januar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Key Brukte jo da maskeringstape som bare faen så håper d går bra! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ok! Del 1 gikk ikke så bra. Så jeg fjerna all maskeringstapen, pussa ned det jeg hadde sprayet, og skrudde musen fra hverandre. Her har dere resultatet: http://www.home.no/steffenolsen/Prosjekt%2...Lakk%20DEL%202/ Veldig godt fornøyd med "Dekselet", Det svarte ser mye kulere ut enn det så ut på bildene. Det røde er lakk som tilhørte min sykkel, og jeg lakket rundt musa, pga jeg satt å skjedet meg. Men det blir ikke synlig når jeg setter på dekselet! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ok! Del 1 gikk ikke så bra. Så jeg fjerna all maskeringstapen, pussa ned det jeg hadde sprayet, og skrudde musen fra hverandre. Her har dere resultatet: http://www.home.no/steffenolsen/Prosjekt%2...Lakk%20DEL%202/ Veldig godt fornøyd med "Dekselet", Det svarte ser mye kulere ut enn det så ut på bildene. Det røde er lakk som tilhørte min sykkel, og jeg lakket rundt musa, pga jeg satt å skjedet meg. Men det blir ikke synlig når jeg setter på dekselet! Er det bildet som lager rosa kanter på musa? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Forklarte hvorfor d var rødt rundt musa.. men når dekselet er på, sees ikke det.. Heldigvis ;) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvilken nydelig lakk er det du har brukt der ? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har vært å kjøpt BILLIG svart og grønn metallic lakk, fra en billigkjede i byen.. 65kr pr boks.. uten metallic kosta d 45 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vil ikke lakken bli rimelig fort slitt? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bilder av musa med deksel på? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Vil ikke lakken bli rimelig fort slitt? Nope! Kjøpte klar lakk til 88kr, for å spraye på til slutt! Fin finish, og bedre sliteevne Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Bilder av musa med deksel på? Kommer imorgen tidlig! Skal spraye på klar lakken nå ;) Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Vell, ble ikke helt ferdig nei. Overflaten er fin, men KLISJETE. Har vasket delene(dekslet osv), å de sverter ikke av, men har en klisjete overflate. (Når jeg legger hånda oppå dekselet, setter dekselet seg fast) Så jeg skal prøve å la det tørke i en dag til. Hvis ikke det funker, vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Noen som vet om man kan få kjøpt noe jeg kan smøre den inn med, for å få en glatt overflate ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå