Ekipeni Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hvilket program bruker jeg til å legge mp3 over på min k700i telefon? er det Sound editor som følger med telefonen? må jeg gjøre noe med filene før jeg sender de? får det liksom ikke helt til... Edit: Redigerte emnetittelen slik at den bedre beskriver din problemstilling. -Remerser Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg koblet meg til min kamerats telefon ved å gå inn på komm - bluetooth - mine enheter - koble til og lastet så ned fra ham. Har ikke BT på PC'en min ennå, men det kan sikkert gjøres mot PC også. Hvis du har dockingstasjonen så kan du sikkert laste ned fra PC'en via den, men det vet jeg ikke da jeg ikke har den heller ennå Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ir og BT er vel den mest praktiske... Kan også bruke datakabel, men det er dyrere enn en Ir eller BT adapter. Anbefaler en BT adapter til 2-300 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå