sdasdsad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Syns det er litt mye tråder om mus og tastatur under Annet om hardware. Hadde ikke tiden vært inne for å opprette en egen kategori for dette? Og kanskje fått noen stickyes som forklarer enkelt og greit om forskjeller og slik i stedet for at folk lager tråder i hytt og pine hele tiden? Edit: så jeg kanskje har lagt denne feil, Tilbakemeldinger om forumet hadde vel passet bedre. Moderator flytte før noen begynner å flame Endret 5. januar 2005 av XeRam Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er helt enig med XeRam. "Annet om Hardware" oversvømmes av mus/tastatur tråder. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har også ønsket at det skulle komme noe sånt, men det er en fare for at det blir for lite pågang der. Ser mange mus-tråder i Annet om hardware, og mange av dem er ganske like siden folk ikke gidder å søke. Kanskje det hadde vært en idè å integrere webcams e.l. i den? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ingen moderatorer som har no tanker om dette? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må også ha med tegnebrett da. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, det er ikke dumt. Kunne jo tatt med generelt alt slikt som man tar og føler på inkl joystick/gamepads Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 sånn generell input device kategori Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Tar kanskje litt av det. Blir så folk poster i annet likevel da Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor ikke bare putte stickyen med guider osv i kategorien for annet om hardware, og la det være slik det er nå? Syntes dette er unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg