Azizel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei.. Jeg sittr å sliter med å skal prøve å ta ett screen schot av en tegning jeg ikke får lagret. men er det noen måter jeg kan ta bilde av akkurat det jeg skal ha? eller må jeg ta hele sjermen? forde d blir mye slit å få til... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvor er det fra da? Et spill, webside e.l.? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Alt+Prt Scr så tar du berre bilde av det aktive programmet\vindauga. Putt det i Paint, klipp vekk overflødige kanter og lagre det. Så mykje slit blir det vel ikkje? Endret 5. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
PlasmaTV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du må heller bruke fraps, da kan du velge hvordan knapp og hvor det skal legge seg Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Alt+Prt Scr så tar du berre bilde av det aktive programmet\vindauga. Putt det i Paint, klipp vekk overflødige kanter og lagre det. Så mykje slit blir det vel ikkje? vel. det er jo mye dårligere kvalitet hvis jeg skal få zomet det ut da.. er ikke de d da? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Du må heller bruke fraps, da kan du velge hvordan knapp og hvor det skal legge seg hva er fraps?? elller hvordan bruker jeg det hvis det er ett window utstyr? Lenke til kommentar
PlasmaTV Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er et prg. dom du bruker får å ta screenshots av spill med, så lagres bildet på den plassen du vil så kan du sikkert redigere det hvis du vil. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Går det å ta screen av akkurat det viduet som jeg vil ha screen av eller?? driver å skal lage en logo med ett program.. men jeg har kun trial. så jeg får ikke lagret det jeg lager.. så tenker jeg at det går vel like fint å ta screen av det:p Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Azizel Skrevet 07/01/2005 : 03:05 Går det å ta screen av akkurat det viduet som jeg vil ha screen av eller?? driver å skal lage en logo med ett program.. men jeg har kun trial. så jeg får ikke lagret det jeg lager.. så tenker jeg at det går vel like fint å ta screen av det:p = zeph Skrevet 05/01/2005 : 18:19 Alt+Prt Scr så tar du berre bilde av det aktive programmet\vindauga. Putt det i Paint, klipp vekk overflødige kanter og lagre det. Så mykje slit blir det vel ikkje? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du vil ta et skjermbilde som er innzoomet? start-->programmer-->tilbehør-->tilgjengelighet-->forstørrelsesprogram. Zoom inn på det du vil ta skjermbile av, hold inne ALT mens du trykker "prt scr", og lim inn i MSpaint. Beskjær etter eget ønske. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 men når jeg har ett screen schot og jeg har klippen vekk det jeg ikke skal ha med, så er bilde i midtgen. og ett hvit område runt bilde. hvordan får jeg redigert bilde slik det kun er bilde som viser?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå