NightMaree Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 går det an å laga en irc bot av VB? En enkel bot som kan gje auto op\voice osv. kicka f.ek. vist der er flood..?? går de an? lett eller vanskelegt? Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Trodde IRC-boter hadde sitt eget programmeringsspråk... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) [ Simple IRC Client ] (Simpelt eksempel) Så må man vel gi boten rettigheter til å kicke folk, vite hvordan man motar meldinger, sender meldinger. Du bør være kjent med IRC hvertfall Edit: Trodde jeg også (opix). Kan man ikke skripte slikt i mIRC? Endret 5. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
NightMaree Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Edit: Trodde jeg også (opix). Kan man ikke skripte slikt i mIRC? joda, kan gjer de i irc og.... Men de er veldi avansert syns eg... Men eg lurte igron bare på om de gjekk an i VB.. Takk jonas Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er vel strengt tatt mye enklere å lage slikt i mer egna programmeringsspråk en IRC script (pluss at du får mye mer...albuerom) Lenke til kommentar
Sc0RpIoN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg har noe liggende, kontakt meg hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå