Harry_-_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg har nettopp fått meg ett sett med ratt og pedaler av typen Logitech Momo Racing Force. men jeg har lyst til å få enda mer bil følelse ved å kjøpe et gaming seat... det jeg lurer på er om noen vet om noen brukbare/billige gaming seats? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg så Spaceworld her i byen hadde noe som skulle se ut som et bil sete. Men synes likevel det bare var en haug med rør festet til et plastikk sete Så ikke hva prisen var, men kan gjette meg til at det var mellom 1000-1500 kr. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skikkelig gode seter må du nok ut med 3-3500,- for omtrent. Det kommer straks en artikkel om et par slike seter her på Gamer.no. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Likegreit å kjøpe et billig brukt skikkelig racingsete og litt stål. Mye barskere er det også. (PS: Selger Sparco EVO 2 stol til 5000,- ). Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Likegreit å kjøpe et billig brukt skikkelig racingsete og litt stål.Mye barskere er det også. (PS: Selger Sparco EVO 2 stol til 5000,- ). kan jo bare kjøpe helt nytt universal racing sete til 2500-3000.. :!: men skal vente til jeg har fått lest den artikkelen Lenke til kommentar
Take Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har set reklame for det i gamereactor da stod det at dem hadde det på expert men jeg vet ikke prisen på det. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har set reklame for det i gamereactor da stod det at dem hadde det på expert men jeg vet ikke prisen på det. har vært på den loka expert sjappa å sjeket....sete var av lav kvalitet, sku liksom være bøttesete.. sete var mendre en bøttestoler...prsien var 2500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå