Entity extraction Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal bygge en PC for ei veninne. Hun skal primært bruke PCen til kontorbruk: internett, office, litt cd\dvd brenning osv. Hun trenger stort sett alt. Komplett pc Skjerm (17" LCD) Mus \ Tastaru DVD brenner høytalere Hun sier selv at hun vil gå på elkjøp å kjøpe, men jeg skal overbevise henne om ikke å gjøre det. Dersom noen kunne tatt seg tid til å sette opp et basic oppsett, så takker og bukker jeg. Jeg er usikker på om jeg skal gå for Intel eller AMD. Hun trenger ikke noe særlig til skjerm kort, og ser for meg et integrert. Mitt viktigste argument til henne for å kjøpe bygge pc, er oppgraderings muligheter. V Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Den Sinte Tyrker svarer først Hmm.. Gav jo svaret på alt det.... Du kan kjøpe pc på tilbud hos DELL... til 1400kr, så kjøper du en 17"lcd en skikkelig mus og tastatur.. Siden det kun har 40gb hardisk kjøper du en på 200gb ekstra... da har du helt ok maskin... spart masse også EDIT: legg til dvd brenner også Glømte d ifarten Endret 5. januar 2005 av acon Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hehe så masse til kontor? https://www.psdata.no/ps.asp?it=108796 Den er skulle vell funke... Men ikkje spilling Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Den Sinte Tyrker svarer først Hmm.. Gav jo svaret på alt det.... Du kan kjøpe pc på tilbud hos DELL... til 1400kr, så kjøper du en 17"lcd en skikkelig mus og tastatur.. Siden det kun har 40gb hardisk kjøper du en på 200gb ekstra... da har du helt ok maskin... spart masse også EDIT: legg til dvd brenner også Glømte d ifarten Eneste som mangler da er oppgraderings muligheter... Grunnen til at hun bruker 10K, er for å kjøpe seg en pc som hun enkelt kan oppgradere senere. Jeg finner vel kanskje en annen tråd med de svarene jeg er ute etter Men takk for svar, spez til sint tyrker, uuuutrolig. Slike som deg ødelegger forumet. V Edit: jøss, modereators rydder dumme poster. Endret 5. januar 2005 av vetle Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal bygge en PC for ei veninne. Hun skal primært bruke PCen til kontorbruk: internett, office, litt cd\dvd brenning osv. Hun trenger stort sett alt. Komplett pc Skjerm (17" LCD) Mus \ Tastaru DVD brenner høytalere Hun sier selv at hun vil gå på elkjøp å kjøpe, men jeg skal overbevise henne om ikke å gjøre det. Dersom noen kunne tatt seg tid til å sette opp et basic oppsett, så takker og bukker jeg. Jeg er usikker på om jeg skal gå for Intel eller AMD. Hun trenger ikke noe særlig til skjerm kort, og ser for meg et integrert. Mitt viktigste argument til henne for å kjøpe bygge pc, er oppgraderings muligheter. V Dette er den perfekte pcen til henne, den innfrir alle kravene hennes og. Den har også 3 års garanti. PC-en: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4917 Her er en test fra DinSide.no som forteller at denne er den beste pcen når det gjelder framtid og hastighet. http://www.dinside.no/php/art.php?id=111658 Mvh Preben Ta kontakt for spørsmål. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Takk for tipset En ting jeg lurer på. Dette tilbudet er "november tilbudet" Vil netshop og andre komme med et "januar" tilbud? I så fall er det vel kanskje verdt å vente litt til? V Endret 5. januar 2005 av vetle Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg vet egentlig ikke, de hadde ikke noe desember tilbud. Etter som nforce4, pci-express har kommet nå går jeg nok ut i fra at dem kommer med en ny pc pakke sammensatt av nettforhandleren(e) i nærmeste framtid (januar/februar) Jeg ville ha ventet litt å sett litt ann hva som kommer. Mvh Preben Ta kontakt for spørsmål. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ferdig pc + denne skjermen = 7.500,- Det kan eventuelt legges til en harddisk til. edit: 10000 er for mye å bruke på en kontor pc ! Pcen min jeg bruker til 3D animering har kosta meg 12000,- Endret 5. januar 2005 av PoWit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå