Gå til innhold

trance ala Alphazone.....

Simkin

Anbefalte innlegg

Alphazone - Stay, Revelation, Rockin, Flashback

Cosmicman - I Love You (shane 54 remix)

Shane 54 - Equinoxe (Tony Burt and Mat Silver Remix)

Dj Loop - I Know (Trance Restore Remix)

Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde Remix)

har lyst på mer slik trance.. men er vanskelig å få tak i/finne.. :ermm:

f.eks laster jeg ned ett album som heter future trance så er det som regel bare dritt der..

så hvis dere har flere trance låter som de over her så skriv det inn i denne tråden her :)

takk

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

njaa.. har "fått tak" i Trancemaster 4002

menne, det er liksom ikke noen som er bra der :ermm:

Alphazone og de jeg har nevnt over her er kooonge trance sanger (i mine ører) rett å slett tøft å høre på..

de fleste trance låter er bare en masse lyder og ikke noe rytme, og det er ikke noe bra

Lenke til kommentar

sjekk ut disse:

remixer av S.H.O.K.K

nyere Rank 1

gammel Yoji Biohamenika

er forundret over at du ikke har kommet over Flutlicht når du nevner uplifting trance.. her er et par sanger av dem, og remix'ene deres er som regel av god kvalitet.

Flutlicht - Icarus

Flutlicht - The Fall

Mac J - The perfect blonde

Rank 1 - Beats at rank1.com

Altitude - Altitude (SHOKK remix)

Lenke til kommentar

Jeg kunne lagt ut en liste på tusenvis av sanger du burde høre på...men for å gjøre det kortere, sjekk ut alt som er fra disse artistene (noen navn er aliaser for samme artist, gidder ikke sortere):

G & M Project, Aalto, Super 8, Above & Beyond, Agnelli & Nelson, Airbase, Inzite, Green Court, Nu NRG, Kyau VS Albert, Armin Van Buuren, Hiver & Hammer, Astura, Fire & Ice, Blank & Jones, Thrillseekers, Jurgen Vries, Christian Rusch, Greg Murray, Fred Baker, Phil Green, Marco V, Frank TRAX, Darren Tate, Jono Grant, Svenson & Gielen, Matt Darey, Lost Witness, Dito, Wavetraxx, Flutlicht, DJ Tatana, Airwave, Scarab, DJ Tiesto, DT8, Lange, Pulser, Nebulus, Tukan, GTR, Hemstock & Jennings, Kansai, Neo & Farina, Jezper, Ralphie B, DJ Digress, Voodoo & Serano, Mirco De Govia, Ferry Corsten, System F, Mind One, Matti Laamanen, Sonorous, Alex Morph, M.I.K.E., Seraque, Misja Helsloot, Antillas, Ozone, Ronald Van Gelderen, Rapid Eye, Scott Bond, Solar Stone, Second Sun, Signum, Jaron Inc, Plastic Angel, The Mystery, Dave Joy, Empyreal Sun, Re:Locate, Robert Nickson, Mike Shiver, Ronski Speed, Goldenscan, Rob Searle, Smith & Pledger, Robert Gitelman, Martin Eyerer, Somatic Sense, M.I.D.O.R. & Six4Eight, Global Interference, Vincent De Moor, Ralph Fridge, The Joker, Photon Project, AR52, Woody Van Eyden, Arizona, Ron Van Den Beuken, Duderstadt, Envio, Endre, Phynn, Fictivision, C-Quence, Filo & Peri, Floyd, Midway, John Askew, Michael Woods, Oceanlab, Ace's Delight, 8 Wonders, Jelle Faber, Sirocco, Solid Globe, Liquid Life, Thomas Datt, St John VS Locust, Passiva, Factoria, Timeok, Arc In The Sky, Funaki, Octagen, Phalanx, Genix, Andy Bagguley, Riley & Durrant, Faraway Project, Miika Kuisma, Mesh, Senses, Ralph Novell, Sensorica, Sander Van Doorn, Sonicvibe, Will Holland, Andy Prinz, Bren F, DJ Tab, Outback, Draft 2 Design, Push, George Hales, Icone, Lightworks, Menno De Jong, Mike Koglin, MK-S, Nickelson, Sundawner, 4 Strings, Aly & Fila, Adam White, Marcos, John O'Callaghan, John 00 Fleming, Lolo, Perry O'Neil, Arksun, Estuera, Probspot, Magellan Project, Altitude, Orkidea, Elusive, Terry Bones, Paul Vernon, Sandler, Danjo & Rob Styles, Son Of A Pitch, Bobina

Og i tillegg de som er nevnt... Alphazone, Cosmicman, Shane 54, Mat Silver & Tony Burt, Rank 1, Dumonde

Jeg har det meste fra alle disse artistene, og det er det jeg ville kalle "kvalitets"-trance, altså *MÅ HA* hvis du digger melodiøs, progressiv, uplifting trance.

Og sist en kanonbra låt som er favoritt akkurat nå... Antares - Rose Garden (Original Mix)

Trond

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Du leter helt klart etter hardere trance slik jeg ser, da vil jeg anbefale:

4 Strings - Diving (Hiver & Hammer Remix)

Alice Deejay - Better Of Alone (Jam-X & DuMonde Remix)

Angelic - Can't Keep Me Silent (DuMonde Full On Vocal Mix)

Cosmic Gate - The Wave

Green Court - Follow Me (DuMonde Remix)

Mat Silver vs. Tony Burt - Waimea (Original Mix)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...