zalat Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hvorfor vil ikke routeren min gi alle maskinene i nettverket internett tilgang. Ingen får tilgang til internett. Routeren har innebygd switch og er av merket Belkin. Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få den til å virke Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Regner med at du kun har en ip-adresse. Da må du sette opp nat i hvertfall. Har ikke snøring på din ruter, men sjekk ut hva det står om NAT. Lenke til kommentar
zalat Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 NAT er på FIREWALL er av Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Som sagt... vet ikke åssen din ruter er å confe, men mulig det er bare sånn at man kan sette nat på? Fungerer den som en dhcp da eller? Hvis den gjør det er det jo bare å sette alle klientene til å motta fra dhcp, men gjør den ikke det, så må du sette faste ip-adresser (lokale, private, kalldethvaduvil, ip-adresser). Hvilke lokale ip-adresser du kan bruke kommer an på åssen ruteren er satt opp. Men det må jo stå noe om dette i manualen?? Lenke til kommentar
zalat Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har klart å få internett på en liten stund, men ingen sidenes bilder vises ikke gjennom routeren. Routeren skal ha sånn støtte for det meste. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det er vanskelig å hjelpe med så liten background info. Hvis du vil ha hjelp må du nok skrive opp mer. Dessuten kan du jo se i manualen, lese på produsentens sider, søke på google, osv, osv. Lenke til kommentar
zalat Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Hva dere trenger å vite da? Noen fjernhjelp folk med win xp som kan hjelpe meg kanskje? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå