Bimmelom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har ett lite "problem" med Mp3 spilleren min. Jeg har 256Mb minne på den, men inpå Meny --> Insillinger --> info står det at jeg har kun 244Mb ledig. Hvorfor det? Har jo såtalt kjøpt 256Mb, ikke 244. Takker for svar. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Uten å vite det sikkert, så ville jeg tippe det er det samme problemet som på HDDer, nemlig følgende: En megabyte har 1024 kilobytes. En gigabyte har 1024 megabytes. Harddiskprodusenter regner en gigabyte som 1000 megabytes, og sier dermed at disker med f. eks. 100 000 megabytes har 100 gigabytes, noe som ikke egentlig stemmer, fordi det mangler 100*24. Håper jeg forklarte greit Lenke til kommentar
e321 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 wizendraw har helt rett mao du får ikke det som står på pakken uansett hva du kjøper(hardisk,flash minne, you name it) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Skjønner. Dette er vel egentlig litt "lureri" fra produsentens side eller? Selvom det ikker mangen MB det handler om. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Skjønner. Dette er vel egentlig litt "lureri" fra produsentens side eller? Selvom det ikker mangen MB det handler om. Skjer på alle harddisker. Vært veldig diskutert si det pent. Men siden det er en internasjonal standard så er det ikke noe man endrer i en håndvending. Endret 6. januar 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Men siden det er en internasjonal standard så er det ikke noe man endrer i en håndvending. Så sant så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå