LgitechDInovo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! hvilken vei skal cpu vifta blåse? inn mot kjøleribba eller "ut"? Mvh Cato Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Personlig ville jeg satt den til å blåse inn i kjøleribba, men begge veier funker. Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan du ikkje bare prøve begge veier da, se hva som er best også poste resultatet her? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Kan du ikkje bare prøve begge veier da, se hva som er best også poste resultatet her? gjør det jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hos meg gav suging best effekt. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 jeg har 53 grader idle med vifta vendt til å blåse mot ribba og 56-57 når vifta er stilt til å "suge" hos meg er da å "blåse" mere effektivt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flyttes til luftkjøling der denne hører heime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå