DezTruckTor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Hva synes dere om Killzone? Min mening: Dette er den beste FPS-en jeg har spillt på konsoll! Aldri før har så nydelig grafikk rullet over tv-skjermen min. Det er egentlig utrolig når man tenker over hvilket pinglette grafikk-kort som sitter i "den lille sorte". Multiplayer støtter opp til 16 spillere (men bare vent til Battlefield modern war, det støtter 32), og mange moduser, men dessverre er det bare fem baner Men ellers er dette spiller topp! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 La oss se, du liker Killzone først og fremst fordi: *Det har bra grafikk. *Multiplayeren kan støtte opp til 16 spillere. Syns ikke dette spillet hørtes så bra ut dette... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *Det har bra grafikk.*Multiplayeren kan støtte opp til 16 spillere. Hørtes ut som Halo 2 det. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *Det har bra grafikk.*Multiplayeren kan støtte opp til 16 spillere. Hørtes ut som Halo 2 det. Ja? hvorfor ble du så overasket over det? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det er nesten Halo 2 på playstation. Spillt både Halo 2 og Killzone, og likhetene er klare, begge er absolutt supre spill. De ligger bare så vidt etter kongen, Half-Life 2 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Killzone er veldig underholdende, særlig multiplayer, men ikke det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Killzone er veldig underholdende, særlig multiplayer, men ikke det beste jeg har spilt. Smak og behag. Men jeg heller synes ikke det er det aller beste spillet jeg har spilt, men det befinner seg temmelig høyt oppe. Nå som vi blir oversvømt av kjempe-spill (Half Life 2, Halo 2, Killzone, Rome:Total War, GT 4(snart), MGS:sneak Eater(snart), Black and White 2(snart). Timesplitters 3(snart), bare for å nevne noen få....). Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Killzone er absolutt det beste FPS spillet til PS2 og langt bedre enn Halo som i likhet med 2eren er overhypet så til de grader. Bare se på animasjonen når du lader et våpen eller klatrer opp en stige, eller over et hinder i KZ så forstår du hva jeg mener, for ikke å glemme det utrolig bra lydbildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå