Whalecore Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Før dere eventuelt kritiserer, jeg har søkt rundt om i forumet etter liknende post, men fant ingen konkrete svar. Over til temaet. Jeg fikk xbox til jul, lurer på hvilken modchip jeg skal ha. Jeg skal bruke xboxen min til å lage backups av spill, spille av dvd`er, og legge inn andre media filer. Jeg vil betale minst mulig, bare den virker.. bryr meg ikke om noe spesial greier. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette blir en vane å skrive nå: Det finnes rimelig mange spørmål og svar om Xbox-modding og valg av chip her i forumet du kan lese. Se også FAQen som er satt sticky i forumet Spørsmål og svar - Konsoll. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) DuoX 2 siden den Pulser d0... Regner med at din Xbox er en 1.6 eller en 1.6b hvor dette er aktuelt! Endret 5. januar 2005 av H2H Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 DuoX 2 siden den Pulser d0... Regner med at din Xbox er en 1.6 eller en 1.6b hvor dette er aktuelt! Hadde jeg også gått for ja. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Panter: Leste FAQ`en din, veldig bra! Men fant ikke svar på akkurat det jeg lurte på, derfor laga jeg ny post. Takker for svar Spidy, H2H og TommyL, har et nytt spørsmål til dere. Hvilken webshop (som er til å stole på) selger DuoX 2 billig? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Takk Spidy, virker DuoX 2 med alle xbox versjoner (inkludert 1.6b)? Jeg har lite lyst til å åpne XboX`en min for å sjekke hvilken versjon jeg har.. Har hørt noe om flashing av biosen på XboX`en. Kan jeg lage backup av spill da? Eller må jeg ha chip installert for å lage backup av spill? Edit: Jeg bryr meg lite om XboX live spilling. Endret 6. januar 2005 av xantir` Lenke til kommentar
H2H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nå skal ikke jeg si sikkert... men jeg mener å hørt at det ikke er Tsop i 1.6 1.6b... dvs. at du må ha modchip... at du ikke kan flashe biosen uten chip... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ok, tror jeg kjøper DuoX 2. Hva er vanlig å betale for å installere chipen? (Bor på karmøy/rogaland hvis det har noen betydning) Lenke til kommentar
H2H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg tar 300 for install... 500 hvis jeg skaffer chip... Bor ved Stavanger...(Randaberg) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 duoX 2 funker bra nok. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 H2H, oki.. da har jeg hvertfall en nødløsning Tror jeg finner noen på øya som tar ca. samme pris, hvis ikke så kontakter jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå