kaliber Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hei. har noen et bra kabinett til under 1000kr og anbefale ? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei. Før jeg kommer med noen alternativ så hadde det hvert bra og vist hvordan kabinett du vil ha. Gamer eller stilrent osv. mvh Erik_s Edit: her er et bra kabinett Endret 5. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Finnes det ikke flere enn et chieftec kabbinet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Finnes det ikke flere enn et chieftec kabbinet? Jo, og det er trist Syntest du skal gå for et billig lian-li eller noe lignende.. Kanskje beantec elns? /my opinion... Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 er det psu med.. så er det et pluss, helst over 400w Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Finnes det ikke flere enn et chieftec kabbinet? Offtopic : joda..men alle er jo massivt stål eller plastikk front. On : Vanskeligt og finne kabinett med over 400w psu har aldri sett noen. Men hvordan utsende er du ute etter? sånn Gamer eller sånne som Lian Li? lettere og finne da.' mvh Erik_s Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 pent stilrent ett Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Ja uanz som det er tungt, så må no han være sterk nok til å bære det Min gamle 17 tommer vegde 21 kg :-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 www.3dfxcool.no www.microplex.no Happy hunting Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ok.. Men da burde du jo se på det jeg posta i første post det er Lian Li på tilbud. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Ja uanz som det er tungt, så må no han være sterk nok til å bære det Min gamle 17 tommer vegde 21 kg :-) Hehe Den ene 21" jeg har veger nå 40kg Så muskler er det nok av Endret 5. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg kjøpte dette og er meget fornøyd:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR101A det er riktignok uten psu men du får ikke no nytt med 400w psu for 1000 kroner lykke til det er kun du som kan finne den rette casen. smaken og lommeboka bestemmer Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan anbefale Aopen og Chieftec med tanke på maxitower Skal du ha et miditower vil jeg nevne chieftec. Den er utvidet for E-ATX noe som gjør at du får litt større plass med et vanlig ATX Hk.. Jeg vurderer det.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 chieftec er billige og greie vel.. Men stein tunge en kamerat av meg har et og det veger over 24kg Ja uanz som det er tungt, så må no han være sterk nok til å bære det Min gamle 17 tommer vegde 21 kg :-) Hehe Den ene 21" jeg har veger nå 40kg Så muskler er det nok av Hehe ein kompis av meg hadde ein slik ein... Tung som f*** Lenke til kommentar
Acey Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sjekk dette... 381kr med 400W PSU!! http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=COSOHOBLU400 Sikkert ikke toppklasse, men herregud... helt ok kabbis med PSU til under 400 kroner... Jeg har bestilt et, venter i spenning! Så jeg vet ikke så mye om det enda, men kan poste når jeg får det dersom du ikke har bestemt deg til da! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sjekk dette... 381kr med 400W PSU!! http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=COSOHOBLU400 Sikkert ikke toppklasse, men herregud... helt ok kabbis med PSU til under 400 kroner... Jeg har bestilt et, venter i spenning! Så jeg vet ikke så mye om det enda, men kan poste når jeg får det dersom du ikke har bestemt deg til da! Den der hørtes (desverre) tvilsom ut Er jo billigere enn en Q-tec psu (såvidt) Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hei fikk nettopp et tilbud på dette karbinettet http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASPXD2BLC-400 jeg har ikke lest noen tester men det ser rimelig ut ,så er det jo smak behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå