cbr1100xx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kjøpte meg nettopp en NEC ND3500A som jeg bruker Nero 6.3 til. (Bruker Windows2000) Kan brenne CD ok men når jeg skal brenne DVD brenner den til 20-30% og så stopper det helt opp uten feilmeldinger. Jeg må restarte maskinen for å få løst ut platen. Har prøvd å oppgradere til 2.18 uten hell. HJÆLP!!!!!!!!!!! Jeg trodde jeg hadde "fixet biffen" men den gang ei. Jeg endret ide driverene og så virket det en stund men når jeg skulle brenne datafiler til DVD så raser buffert minne opp og ned til det låser seg totalt. Må restarte mskinen for å få ut plata. Får også opp en feilmelding når jeg bruker DVDshrink Datafeil:sirkulerende overflodighetsontroll(CRC) NOEN IDEER DER UTE?? Endret 11. januar 2005 av cbr1100xx Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) EDIT: feilpost... Endret 5. januar 2005 av smeboe Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Prøv siste nero versjon 6.6.0.3. Prøv andre plater. Har du nforce brikkesett så kan nforce IDE driver skape slike problemer. Ulovlig (svartelistet) nero nøkkel kan gi slike problemer. Det er mye du kan prøve Lenke til kommentar
cbr1100xx Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nå har jeg fått fixet biffen! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva gjorde du for å fikse biffen? Lenke til kommentar
cbr1100xx Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg fått fixet biffen! Jeg trodde jeg hadde "fixet biffen" men den gang ei. Jeg endret ide driverene og så virket det en stund men når jeg skulle brenne datafiler til DVD så raser buffert minne opp og ned til det låser seg totalt. Må restarte mskinen for å få ut plata. Får også opp en feilmelding når jeg bruker DVDshrink Datafeil:sirkulerende overflodighetsontroll(CRC) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hadde samme problemet med min brenner, det jeg gjorde var og oppdatere fw til 2.18 og bytta ut til aller siste nero og bytta ut ide drivere, har ikke hatt en feilbrenning siden Men det var nokk nero som hjalp hos meg da, for etter fw oppdateringa låste den seg, også etter att jeg bytta ide drivere låste den seg, men etter nero bytte ble den gulle god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå