kaffi Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvor finner jeg butikker med Sx1 og netcom abb.? Siba er ikke aktuelt, for mye dårlig omtale Endret 5. januar 2005 av kaffi Lenke til kommentar
Andersolli Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 dårlig omtale med siba? mener med det a? er vel kanskje den beste butikken som man får service i, og som faktisk holder det de lover.... hmm.... Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Karakter: 1 Bestilte en mobiltelefon her. Det tok veldig lang tid før jeg fikk den. De har absolutt ingen som tar imot mailer og ingen offentliggjorte mailadresser! I supporttelefonen er det veldig lang ventetid og det koster penger. Utrolig dårlig. Dessuten ble laderen ødelagt med en gang. Har prøvd å få en ny, men de er ikke interessert i å gi noe suport. En klar ener! Dårlig! Innsendt av: Fredrik Arskog, 14/10-2004 Karakter: 1 Bestilte en SE t630 fra dem 14. mai 04. To uker etterpå fikk jeg mail om at de ikke hadde den på lager, så jeg svarte dem at jeg ville gjerne vite når de fikk den på lager. Jeg fikk aldri svar, så jeg ringte å spurte. Dama i telefonen sa at de hadde den visst likevel, så de skulle sende den med en gang. Noen timer etter fikk jeg leveringsbekreftelse på at de hadde sendt mobilen. Jeg sporet sendingsnummeret, og fikk denne beskjeden hos Posten.no : \"Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten\". Slik har den stått i snart en uke. Tydeligvis et forsøk på å få meg til å vente enda litt lenger, og ikke bestille fra konkurrentene. Skal ringe dem nå og spørre hvor i all verden det blir av mobilen. Oppsummering: Siba anbefales IKKE! Innsendt av: Håkon Møller, 07/06-2004 http://www.dinpris.no/merchant_reviews.x?c...sid=826&mid=123 her og ligger mange dårlige og noen gode komentarer, men hvordan kan de opperere så forsjellig? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 http://www.dinpris.no/merchant_reviews.x?c...sid=826&mid=123her og ligger mange dårlige og noen gode komentarer, men hvordan kan de opperere så forsjellig? Jeg vet at de har hatt litt problemer med oppstarten av nettbutikken nå det første året. Det har vært litt personalmangel og opplæring av nytt personell til nettbutikksystemet der. Dette har gjort at det i noen perioder har vært dårlig leveringstid og support, andre perioder har dette fungert som det skal. Jeg tror de verste problemene skal være over nå. Tiden vil forsåvidt vise dette - eller hur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå