Gå til innhold

Hastighet på sx1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si at den er treg, men jeg bruker svært sjeldent java. Anntar at det er en javatest du snakker om.

Har ingen ting å si på hastigheten hvor mye du har på minnekortet.

SX1 har 130 mhz prosessor, mens 6600 har 108 mhz...

Endret av ct
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at den er treg, men jeg bruker svært sjeldent java. Anntar at det er en javatest du snakker om.

Har ingen ting å si på hastigheten hvor mye du har på minnekortet.

SX1 har 130 mhz prosessor, mens 6600 har 108 mhz...

Neineinei! Ikke JAVA, SX1 er dårligere enn 6600 i JAVA, men bedre i Symbian-applikasjoner (C++, hvertfall i SPMarks04).

Lenke til kommentar

Det er først og fremst java ytelsen som SX1 lider på sammenlignet med 6600, og tidligere også trege menyer, noe som har blitt rettet opp i de nesten utallige FW versjonene som er blitt sluppet.

Så i vanlig , 'ikke spillende' bruk så er SX1 å foretrekke når det gjelder generel hastighet.

Lenke til kommentar
Så i vanlig , 'ikke spillende' bruk så er SX1 å foretrekke når det gjelder generel hastighet.

Pøh, sludder og pølsevev!

SX1 er bra på spill, og tasteoppsettet kan faktisk være bra. Det kunne ha vært bedre hvis fler spill hadde hatt mulighet til å spille i liggende modus (220/208x176), og hvis det hadde gått ann å skifte på knappene i fler spill (Picodrive (SEGA-emulatoren) kan gjøre begge delene, og den er perfekt å bruke med knappeopsettet til SX1).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...