Data_Smurfen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ikke noe jeg kunne ha tenkt meg i alle fall...! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det var noen fine plastikk klumper! NOT! Altså, sånne kabinetter Skal jeg ha nytt, så skal det vere stilrent! Allá Lian Li Nå har dere min mening Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 de der var rett og slett noe av det mindre pene jeg har sett. liker ikke sånna jalla kabinetter med store utforminger osv. det skal være 4-kantet slik at du selv kan modifisere det til den formen du vil ha Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det i sølv var rått sort var jo ganske fint. Men jeg kunne aldri hatt det fordi: Hvor i helsikken skal det passe inn hen?? Ferdig moddet , tsk tsk, FY seg Og fordi jeg hadde vel blitt mobbet i senk?? Neida ville ALDRI kjøpt noe slikt så ikke vær redde! Det blir litt "fjortis og første egne PC" liksom .. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke direkte pent. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja de var jo JÆVLA SCHTØGGE! Nå må microplex skjerpe seg. De tar jo bare inn mer og mer jalla ting, hvor skal dette ende?? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 den chromen foran som sprer seg ut til sida var jo kjempefin dah!! Likte særlig det alienware-hode midt på, så folk tror du har den gromme pcen dah!! Var det meg som sa det? NEI!! makan til jalla berg skal jeg leite lenge etter! så ut som Idol-Sandra i forminska versjon, bare mye styggere! (og Sandra som da egentlig er søt da! ) M(u)vH Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå