DesertGlow Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 TEST: Asono Hubb Asono har markert seg som en sterk utfordrer til de etablerte produsentene av MP3-spillere. Med Hubb gjør de et stort sprang, og kan tilby en DivX/XviD-avspiller i lommeformat til en hyggelig pris. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 i Inledningen sto det: avspiller i lommeformat til en hyggelig pris. Mens i konklusjonen var et av minusene: Relativt dyr Ellers en fin test Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fin test! Den fikk jeg lyst på... Men litt under 4500 har jeg ikke, så det blir neppe en Hubb på meg Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvis dere ser på denne siden, så virker det som om hw.no oppfordrer til warez. Link til bildet. Er vel ikke lenge før MPAA kommer og tar dere Ellers en fin test. Endret 5. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 i Inledningen sto det: avspiller i lommeformat til en hyggelig pris.Mens i konklusjonen var et av minusene: Relativt dyr Ellers en fin test Ser at den kan være selvmotsigende. Tanken var egentlig at den er billig i forhold til konkurrerende produkt fra iRiver. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Er vel ikke lenge før MPAA kommer og tar dere Nedlasting er lov i Norge, spredningen som er forbudt. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er vel ikke lenge før MPAA kommer og tar dere Nedlasting er lov i Norge, spredningen som er forbudt. Men temaet er likevel en tanke hårete og ikke minst særdeles politisk ukorrekt.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det kan man mene hva man vil om. Asono var med på at det kanskje kunne virke litt suspekt siden det meste av DivX/XviD er piratsaker. Likevel er det slik at det blir mer og mer stuerent, og som man kunne lese i en nyhet her om dagen begynner støtten for denne typen ting å bli mer utbredt. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hm, nå som jeg faktisk har investert i en archos Gmini 400, så tror jeg at jeg venter litt med å kjøpe en ny mp3/divx avspiller Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvorfor bruke 4500,- på denne når du får Qtek2020 eller Qtek S100 til omtrent samme prisen, de gjør akkurat det samme, men i tillegg får du mobiltelefon, PDA, PocketPC, etc... i en og samme enhet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bra test, har du byttet etternavn, DesertGlow? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) den hadde vert på vei i posten på vei til meg nå, vis jeg hadde hatt penger Endret 5. januar 2005 av m-momr Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 fant en feil men vet ikke hvem som har gjordt den. i prisguiden står det radio: ja, men i testen står det at en av ulempene er at det ikke er radio. vet ikke hvem som har feil, men feil er det Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm hvordan er denne forhold til archos sine mediespillere? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 fant en feil men vet ikke hvem som har gjordt den. i prisguiden står det radio: ja, men i testen står det at en av ulempene er at det ikke er radio. vet ikke hvem som har feil, men feil er det Fra Asonos hjemmesider: Hubb’en har en meget bra FM radio funksjon (er tilleggsutstyr som er inkludert i fjernkontrollen) der kan du lagre opp til 20 kanaler. Den har også opptaksfunksjon, slik at du kan ta opp sanger eller programmer fra radio. Opptakene blir lagret i MP3 filer. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 fant en feil men vet ikke hvem som har gjordt den. i prisguiden står det radio: ja, men i testen står det at en av ulempene er at det ikke er radio. vet ikke hvem som har feil, men feil er det Fra Asonos hjemmesider: Hubb’en har en meget bra FM radio funksjon (er tilleggsutstyr som er inkludert i fjernkontrollen) der kan du lagre opp til 20 kanaler. Den har også opptaksfunksjon, slik at du kan ta opp sanger eller programmer fra radio. Opptakene blir lagret i MP3 filer. ja, men det som er at det står detter i guiden - - Noen avspillingsproblemer på enkelte filtyper - Relativt dyr - Diktafonfunksjon av noe svak kvalitet - Ikke radio - Liten batterikapasitet Lenke til kommentar
goggen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Om denne holder like dårlig kvalitet som mp3-spillerne deres, er det like greit å holde seg laaaangt unna.. Har eid både 1 og 2.generasjons spillere fra Asono, bare trøbbel. Og ikke er det tilfeldig heller, 2 venner av meg har hatt akkurat samme problemer med spillere derfra. Jeg hadde styrt unna. Lenke til kommentar
piit Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har testet denne spilleren ved et par anledninger, og jeg syns den virket veldig god og hadde aldri noe problemer med den. Men kan si meg enig med testen at ved bruk av pekepinne-tingen, så reagerer menyen noe tregt. Ellers var det flott å se film og høre på musikk på denne spilleren. Det var heller ingen problem å ha høyt volum, selv med en splitter på hodetelefonuttaket, så to personer kunne ha en hodetelefon hver. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøpte denne spilleren i desember. Les mine erfaringer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=340537&hl= *venter på ny firmware!* Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er vel ikke lenge før MPAA kommer og tar dere Nedlasting er lov i Norge, spredningen som er forbudt. Er litt rart at dere slår så hardt ned på prat om nedlasting i forumene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå