B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en bærbar, men jeg er ikke så inne i det markedet så jeg trenger deres hjelp til å plukke ut den beste bærbare til 10k og 15k da jeg ikke er helt sikker ennå om de siste 5k er verdt å legge på til mitt bruk! Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sjekk ITavisen for de beste tilbudene. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 AV Centrino-maskiner: AOPEN 1557-GLS basert maskin fra enten Netshop.no eller Psdata.no vil jeg si er uten tvil det beste du får tak i til under 15.000,- hvorav det beste ytelsesmessig du får av Centrino-maskin per i dag uansett prisklasse er en 1557-GLS løsning med 2.0/2.1Ghz, 1024 eller 2GB ram, 80GB 5400RPM disk, RM 9700 128MB GPUkort, og 8X DVD-RW(+ / -) - DL brenner. En slik konfigurasjon kommer på stort sett nøyaktig 15.000,- både hos netshop og psdata. AV IKKE-Centrino maskiner: Ellers har du Ferrari-maskiner som yter like bra GPU-messig, men de har lavere batteritid, bråker litt mer og blir fortere varme, men er vel den maskinen med høyest ytelse av maskiner som IKKE er Centrino-baserte i 15.000,- kroners klassen. Spørsmålet blir jo da om du vil satse på Centrino-løsning eller ikke. Bestillt meg en 1557-GLS selv til 15 lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå