Kr0vel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 trenger litt hjelp til å bygge en bra server maskin. det eg trenger er HK, cpu, hdd, skjermkort(trenger vell ikke vere altfor bra) ram skaffer eg sjøl. skjerm har eg. Takker for alle svar Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hva skal den brukes til ? Man får ikke en bra server til 3500 men en grei server som passer til hjemmebruk Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 hva skal den brukes til ?Man får ikke en bra server til 3500 men en grei server som passer til hjemmebruk de er til hjemmebruk. ikke no stor bare 20GB hdd er nok Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 hva skal den brukes til ?Man får ikke en bra server til 3500 men en grei server som passer til hjemmebruk de er til hjemmebruk. ikke no stor bare 20GB hdd er nok Lenke til kommentar
Never Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 DELL saken som er beskrevet i en anne tråd her på forumet skulle vel da holde lenge... + at da har du vel 1400 spenn til annet oxo.. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 DELL saken som er beskrevet i en anne tråd her på forumet skulle vel da holde lenge... + at da har du vel 1400 spenn til annet oxo.. noen link? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Fant linken, men den var utsolgt. Var noe tømming av lager før jul, men her er en annen server fra dell. 2909+mva viss du kjøper no og går for 1 års service i steden for 3. Endret 5. januar 2005 av andefaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå