Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Jeg har tenkt å sette opp en printer i nettverk hjemme. Jeg vil gjøre alernativet så billig og enkelt som mulig, så jeg tenkte å kjøpe en printerserver av denne typen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114250&cks=SER Men det jeg da lurte på er om dette er vanskelig å sette opp, og om hvordan dette fungerer i praksis. Har noen erfarfing med dette, har dere noen bedre alternativer til en billig penge? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
RuneRG Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Denne bruker jeg! Og er storfornøyd med den. Trådløs router og printerserver i ett. Superlett å sette opp, samt at den er stabil og "lettplassert". Rune Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg trenger ikke trådløs router, og den var heller ikke helt i min prisklasse, tenkte heller på noe som kunne minne om det forslaget jeg satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå