Gå til innhold

Firefox med "Opera innstillinger?"

Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere vet at i opera kan man trykke på musen for å gå frem og tilbake på nettsidene(høyreklikk --> venstreklikk for tilbake, venstreklikk --> høyreklikk for frem.

Også høyreklikk-->scroll for å velge fane.

Hvordan kan man få dette i firefox? Er avhengig av disse funksjonen.

du må hente ned mousegestures extensionen

Lenke til kommentar
du må hente ned mousegestures extensionen

Hvor henter man alle disse extensions? Og dennne som du nevnte?

Update:

Fant Mouse Gestures, men høyreklikk-->skroll for å velge faner virker ikke :(

mener det er en extension som heter miniT som gjør at du kan scrolle tabs med musa...

bertie

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å bruke Firefox som nettleser fremfor Opara siden sistnevnte lukker seg med jevne mellomrom.

Bare saann til informasjon, saa har jeg hoert om flere som har fikset dette problemet med aa bytte til en annen Java-versjon. Jeg har aldri opplevd problemet (og heller ikke sier jeg at dette er sant), men folk sier altsaa at det er Java som skaper problemer, ikke Opera. Kan vaere verdt aa proeve siden det er saa mye stress aa finne masse utvidelser til FF naar du har alt pakket inn i Opera :)

EDIT: Opera 8.0 Beta er ogsaa godsaker

Endret av PT
Lenke til kommentar

Bare saann til informasjon, saa har jeg hoert om flere som har fikset dette problemet med aa bytte til en annen Java-versjon. Jeg har aldri opplevd problemet (og heller ikke sier jeg at dette er sant), men folk sier altsaa at det er Java som skaper problemer, ikke Opera. Kan vaere verdt aa proeve siden det er saa mye stress aa finne masse utvidelser til FF naar du har alt pakket inn i Opera :)

EDIT: Opera 8.0 Beta er ogsaa godsaker

yeah, det er viktig at man har en god stabil ver. av java installert. Eller så er det ikke rart opera faller sammen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...