Gå til innhold

Erfaring med denne skjermen?


Anbefalte innlegg

HP lager som oftest dårlige skjermer. Ihvertfall de litt eldre. Og denne er rimelig dårlig. Elendig rett og slett.

du kaller det her dårlig? :

 

Men uansett, var på Coop idag og kjøpte skjermen. Det er en Medion-skjerm, og jeg må si at jeg er meget fornøyd. Har ikke merket noe "etterslep" i noen spill, eneste er når skjermen er helt svart(og skrudd på) så ser jeg noen ganger "striper" på skrå(i kryss) på skjermen. Ser liksom ut som om man kan se det panelet er laget av(selvom det ikke er det). Ser litt ut som veldig forstørra fiber. Vanskelig å forklare, gitt. Dette var egentlig ikke noe problem da jeg bare la merke til det et fåtall av ganger, og det er såvidt jeg kan se det de få gangene det synes. Vet ikke hva det kommer av, og vet ikke om det bare er på den jeg har. Men dette er uansett bare småpirk..

Jeg er en aktiv og kresen spiller, og kan virkelig anbefale skjermen.

 

så da lurer jeg på hva som er bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HP lager som oftest dårlige skjermer. Ihvertfall de litt eldre. Og denne er rimelig dårlig. Elendig rett og slett.

Har du noe grunnlag for å si dette? har du lest noen tester eller prøvd den selv? Jeg har hatt den i nesten en uke og jeg er så godt fornøyd at det ville ikke falle meg inn og bytte med min 2 år gamle CRT...

Lenke til kommentar

Hmm. Planlegger å kjøpe ny lcd skjerm og den medion skjermen på obs høres jo veldig fristende ut når jeg ser prisen og leser alt det positive som sies om den, men jeg tviler litt fortsatt. Har egentlig tenkt på Nec 1770nx. Medion skjermen er vel ikke i nærheten av 1770nx, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...