Gå til innhold

P4 S755 3,4ghz eller AMD64 A3500+ (90nm)

h0lg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2) "AMD systemet er ustabilt med en gang du drar litt på." Begrunnelser!

Vil påstå at AMD er akkurat like stabil som Intel.

Ikke stikke under en stol at jeg er Intel fanboy, men hær har jeg faktisk erfart det på en rekke maskiner, jeg er en av få i "bygda" med intel (av oss lanere)

"vi har prøvd å klokke nesten alle disse amd cpuene"

1. a64 3000+ = 215fsb-max

2. a64 3400+ 1mb = 210 - 215-max - Plages med bluescreen.

3. a64 3200+ 512kb = Plages stadig med bluescreen, ram er testet og funker.

4. xp3000+ = 2400mhz :thumbup:

Mange mange flere hær som har amd, men disse er jo uklokket.

1. P4 3ghz = 3,5ghz

2. Min 3,2 = 3,6

3. P4 3ghz = 3,5ghz

Bare eksempler, og jeg har mye erfaring med overklokking, så det har ikke med lite kunnskaper at amd maskinene er kommet til kort.

;)

Lenke til kommentar

Snekker'n: Uansett om dobbeltkjerneprosessorer er like rundt hjørne, så er S939 framtidsrettet i seg selv. Dersom man en gang vil bytte til dobbeltkjerne, så slipper man i hvert fall å bytte hovedkort. Du kan vel ikke mene at Dahle sitt oppsett er et bedre kjøp enn mitt oppsett per dags dato!?

S478 + AGP eller S939 + PCIe - Her er det ingen tvil!

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Snekker'n: Uansett om dobbeltkjerneprosessorer er like rundt hjørne, så er S939 framtidsrettet i seg selv. Dersom man en gang vil bytte til dobbeltkjerne, så slipper man i hvert fall å bytte hovedkort. Du kan vel ikke mene at Dahle sitt oppsett er et bedre kjøp enn mitt oppsett per dags dato!?

Nå har vel ikke jeg nevnt et ord om hva som er det beste kjøpet da og med hensyn til dette med hvor fremtidsrettet det er så jo for dem som skal beholde det fremover i tid så er det det ,men det jeg mente er at de som er virkelig aktive her har jo allerede "annonsert" at dobbeltkjerne blir neste oppdatering så snart det kommer , dermed har de ikke fått noe nytte av det som hele tiden har vært det sterkeste argument nemmelig at det er så fremtidsrettet .

A64 er slett ingen dårlig cpu ,det har jeg aldri hevdet , men det er vitterlig ikke en P4 heller , men det er det flere som hevder og det verste er at det er et fåtall av dem som hevder dette som har sett og langt mindre eid en P4 .

Lenke til kommentar

Nå har vel ikke jeg nevnt et ord om hva som er det beste kjøpet da og med hensyn til dette med hvor fremtidsrettet det er så jo for dem som skal beholde det fremover i tid så er det det ,men det jeg mente er at de som er virkelig aktive her har jo allerede "annonsert" at dobbeltkjerne blir neste oppdatering så snart det kommer , dermed har de ikke fått noe nytte av det som hele tiden har vært det sterkeste argument nemmelig at det er så fremtidsrettet .

A64 er slett ingen dårlig cpu ,det har jeg aldri hevdet , men det er vitterlig ikke en P4 heller , men det er det flere som hevder og det verste er at det er et fåtall av dem som hevder dette som har sett og langt mindre eid en P4 .

P4 er langt fra en dårlig CPU, har det selv jeg! ;)

Men snakker man oppgradering i dag, ville jeg som jeg sikkert har påpekt mange ganger nå, gått for S939.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Gå for apwr sitt oppsett, helt klart.

KKK - kjappere, kjøligere, kulere ;)  :!:

Hehe jah, det er "kult" med AMD!

Det er også "kult" å røyke :p

Sorry as, men jeg måtte bare :)

Røyking er ikke kult... kult var den eneste k-en jeg kom på i farten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...