guezz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Etter en forferdelig framføring blir hun buet på (7.58MB). (NB: Det tar omtrent 30 sekunder før du kan laste ned videoen.) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 linken funker ikke. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 joda, linken funker, det tar bare _litt_ tid. Filmen, derimot, hadde jeg problemer med. hm. Whatever. Den var sikkert morsom Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 funker ikke her nei, venter lenge så får jeg beskjed om at siden ikke kan vises. prøvde med både Opera, avant og Ie. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Auda, så ikke heeelt kult ut for henne:) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Høh? Hvorfor bua de der da? Så jo ut som en bra performance det der da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så jo ut som en bra performance det der da. Du kødder? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Høh? Hvorfor bua de der da? Så jo ut som en bra performance det der da. Tror du må skjekke ørene dine gutt for det der var forferdelig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hohohooo! Det fæleste siden Avril covra Chop Suey! Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Helt forferdelig. Lurer på hvordan noen tør slippe den dama til på en scene... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hohohooo! Det fæleste siden Avril covra Chop Suey! Seriøst!? Har det skjedd? Det er det verste jeg faktisk klarer å tenke meg På lik linje med om Dolly Parton hadde covret Gorgoroth. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jepp, hun covra den på en eller annen konsert, hun kunne ikke engang 1% av teksten Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høh? Hvorfor bua de der da? Så jo ut som en bra performance det der da. Tror du må skjekke ørene dine gutt for det der var forferdelig. Altså, hun runder av låta si.. Da høres man ikke ut som Barbara Streisand. Det kuttes litt noter og oktaver her og der, høres ut som hun har bra kontroll. Er vel heller du som må tenke deg om litt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kom igjen...trekk pusten dypt inn...og se på filmsnutten en gang til. "Å Satan for no dritt!" Det stemmer, gutten min Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Må jo se hele sangen, vet jo ikke om hun sang som ei ugle når hun skulle synge normalt. Jeg vil se mer enn 3 sek med sang før jeg melder meg inn i "ashley-basher" klubben her... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Den var seriøs litt tøft. EDIT: Hohohooo! Det fæleste siden Avril covra Chop Suey! Avril som covrer Chop Suey LEWL! Endret 6. januar 2005 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 yeah! fikk endelig sett den etter X-antall forsøk. men fysjameg, det der var ille. men de som dansa foran i kvite klær! det var en samling snertne fruer gitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Avril som covrer Chop Suey LEWL! ÆÆÆÆÆÆÆÆ, værre enn meg og HalTan jo, og hu der har solgt en god del plater.. *fundere* Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den var seriøs litt tøft. EDIT: Hohohooo! Det fæleste siden Avril covra Chop Suey! Avril som covrer Chop Suey LEWL! Grusomt, rett og slett grusomt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå