ymerguer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Multimediaenhet fra D-Link D-Links siste utspill er DSM-320RD. Enheten har DVD-spiller, kortlesere og støtter de fleste formater. I tillegg kan den streame filer over trådløst og kablet nettverk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel, kommer ihvertfall ikke inn noen D-link produkter i mitt hus. Men bra det kommer flere slike produkter. Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 De lanserer en ny utgave av DSM-320/E, men de har jo enda ikke klar og løse feilene som er på DSM-320/E. Streamingen og decodingen av DIVX/XVID fungerer jo fremdeles ikke. De har lovet en patch i lang tid, men den er enda ikke kommet. Hvis de kjører DSM-320RD på samme fimware/software er jo denne like ubrukelig. Hvis de har fikset problemet (no jeg tviler på) burde jo en fix til første utg være ute, noe den ikke er. Spør dlink om og få en til test. Hadde vært kjekt og vite om denne fungerer. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hei, jeg skal nok ikke teste denne selv, men jeg skal videreformidle forespørselen til vår redaktør. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Anbefaler KISS DP-1500 til dere som ikke vil ha noe med denne spilleren å gjøre. Jeg har den selv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå