brabra Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei, Har akkurat fått xboxen chippet med xecuter 3 chippen, og satt inn ny disc, men får ikke til å stille boxen inn på widescreen tv. Prøver å gå inn på innstillinger i menyen og så velge widescreen tv, men får feilmelding om at den kan ikke skrives til rom?en. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvilken bios er det du prøver å skifte på? Den originale Xbox biosen eller etter at du har bootet med X3. Jeg mener å huske at man måtte skifte til widescreen i originalbiosen før man fikk tilgang til dette valget i andre bioser. Lenke til kommentar
brabra Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hvordan booter man med orginalbiosen? Kommer bare opp den "uorginale" når jeg starter boxen. Er nyeste bios til xecuter jeg har. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Husker jeg ikke helt feil så holder du inne startknappen i 2-3 sekunder. Da skal Xboxen starte, uten chippen aktivert. Står på instruksjonssidene deres. Lenke til kommentar
brabra Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ok, takk skal dere ha. Funket nå. Fikk aktivert for widescreen også. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du kunne fint ha endret til widescreen i den "uorginale" biosen også. Med X3 er det ingen nødvendighet å bruke original dashboard for å stille inn slike ting lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå