Hykler Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Loen! Jeg meldte meg nettopp opp på dette forumet. Og fordi jeg har Telenors nyeste satsing, ISDN, har jeg ikke rukket å få sett på noe av det dere har laget enda - desverre. Likevel er jeg freidig nok til å legge en link til en reklameparodi jeg lagde med to kamerater. Det var filmet i ca 20 minutter. Redigert på mellom 3-5 timer tror jeg. Pluss litt ekstra effekt. Selv er jeg relativt fornøyd i forhold til at det gikk så raskt, men det kunne selvfølgelig vært gjort proffere. Det som irriterer meg mest er lyden. Glemte rett og slett microfon til å ta opp extra lyder. http://home.no/mustardgravy/reklameparodi.mov -quictime -5.8mb -ca 1 minutt Kommenter gjerne. Ås fra Oz www.hykler.com Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Synes den var genial jeg, absolutt noe som kunne blitt med i "Gullfisken". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjempemorsom, men dere skulle dratt latteren ENDA lenger ut. Stå på! Lenke til kommentar
Hykler Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 takk for tilbakemeldings! Helt enig med latteren på slutten BP, det var noe av det som gikk galt med lyden. Får desverre ikke gjort den på nytt heller...men men. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Dette var en morsom film. Rett etter at det kom skudd i mobilen ble det veldig vimsete med kamera som sveipet over skogen. Tror det kunne lønne seg å gjøre om litt der. Du kan vel bare legge på litt leing. Er såpass langt unda at man ikke ser om det er helt synkronisert. Send fimen inn til Eurofilmfestivalen til høsten. veldig moro å være med i minuttfilmkonkuransen. Finner mer info om dette på www.oslokameraklubb.no Endret 6. januar 2005 av Arve28 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Denne var rett og slett fantastisk! Skjønte det når jeg så bakhodet på mms-meldingen. Helt priceless :!: . Lenke til kommentar
Hykler Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Takk for kommentarer! Det inspirerer til å lage flere ting. Dette forumet ser bra ut, gleder meg til å få bedre internet slik at jeg kan blir mer aktiv her. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Utrolig tøft. Hehe, men likte ikke helt fonten og fargen på teksten i slutten. Lenke til kommentar
pr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Eg lo meg skvett ihjel. Utrolig bra story. Takk. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nokia ringetone på SE? Men dritbra!!! Lenke til kommentar
Hykler Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Nokia ringetone på SE? Hahaha... godt poeng! alt går an i Hollywood veit eg Takk for kommentarer folkens! Lenke til kommentar
sindrehauglum Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Veldig bra. Er enig med skkomaker som mener fonten og fargen er noe...simpel? Sluttpoenget sleit jeg med, fordi jeg trodde dette var to jakt-kamerater og at det hadde rablet for den ene. Det lignet ikke på krig. Det var bra altså.....stå på Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg lo så jeg skreik!! Genialt - stå på! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 omg.... faen meg GENIAL!!!!!!!!!! ^^ Jeg ler som f.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Veldig morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå