senstad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Heisann! Jeg tenker på å skaffe meg enny ny mobiltelefontelefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - Bør kunne lagre bursdager og huskelapper -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nja... -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja (dog ikke et must) -Email klient: Ikke viktig -Spill:Ja Form: -Klapp/kamskjellstelefon -Vekt: Har ikke et eksakt tall, må være en grei "lomme-mobiltelefon" -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge/ikke farge. -65000 farger eller mer -Størrelse på skjerm: Størst mulig (best mulig oppløsning) -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: Ikke noe spesiellt, nokia er kanskje ikke aktuellt... -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: nei -Triband: nei -Infrarød port: ja (dog ikke et must) -Bluetooth:Ja (dog ikke et must) -Minne: "normalt" (hvis noe slikt finnes...) -Minnekort:nei -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: nei -Radio:nei -3g(UMTS): nei -Wlan: nei -Batterilevetid: Viktig Telefonen kommer i hovedsakt til å bli brukt til ringing, sms og mms(ta og sende bilder). Alarm og kalender vil også bli brukt. Håper jeg ikke har sprengt prisrammen for mye med mine spesifikasjoner. I så fall tar jeg gladelig i mot råd om å kutte en eller flere funksjoner for å redusere prisen.... Har så vidt sett på Samsung E330 og LG F2100. Er disse noe? Lenke til kommentar
senstad Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Glemte en ting: Kan ta den gjennom firma og slippe mva... Lenke til kommentar
senstad Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Den er fin den, dama har en, men som jeg skrev i topic: klapp / kamskjelltelefon Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg syns det virker som det står mellom e330 og f2100 ja. Begge virker som de passer til ditt forbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå