Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp til å koble pc til trådløs nettverk

Anbefalte innlegg

Jeg har koblet til pc til ett trådløs nettverk tidligere og alt fungerte, men nå som jeg skal koble meg opp etter å ha brukt kabel sist får jeg ikke tilgang til det trådløse.

det er signaler på kortet, men når jeg skal legge til TRÅDLØS TILKOBLING, via internett explorer/option/tilkobling, får jeg ikke lagt til en trådløs oppkobling...

Noen som vet hvordan man gjør dette manuelt???

Sist jeg satt opp trådløs ble jeg koblet til automatisk via XP windows, men får ikke dette til nå.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kontrollpanel og trådløs veiviser

Har vært inne på kontroll panel, og prøvd å legge til en trådløs tilkobling flere ganger der alt virker ok med fine signaler, men det virker som om den siste oppkoblingen via kabel overstyrer den trådløse.

Jeg får heller ikke opp noen IP adresse med det trådløse kortet, lurer på om det er noe man må hake av for at den trådløse tilkoblingen skal gjelde og ikke den andre oppkoblingen jeg brukte sist??

Lenke til kommentar
Sjekk at kablen er koblet fra og start maskin på nytt.

Kabelen er koblet fra, og jeg får perfekte signaler med det trådløse kortet.

Det som er problemet er at jeg ikke kommer inn på internett, foreslo dette kunne være at jeg brukte kabel sist jeg var på internett og at denne oppkoblingen overstyrte den trådløse oppkoblingen, men er åpen for andre forslag.

Vet noen hvordan man veksler med å bruke forskjellige oppkoblinger, er muligens bare en hake man må huke av eller noe, har forøvrig satt den trådløse oppkoblingen som "DEFAULT", men dette hjelper vistnok ikke, så trenger seriøst noen tips her..

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...