pr0xZen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke hva jeg skal si jeg. Jeg er 22 og liker gaming, og hadde jeg hatt noen av de der maskinene du viser fram så hadde jeg vært evig takknemlig. Om de forskjellige tingene matcher har jeg ikke.no anelse på, har ikkk fulgt med AMD siden Tbred og XP2400. Skulle noe ikke passe, er det nok bare småting som må justeres. Men, som sagt - er han ikke fornød med det der, så tar jeg gjerne imot en gave fra ny surrogat-pappa PS1: Behold diskettstasjonen. den koster lite, og før eller senere kommer han nok til å få bruk for den. da er det ganske så surt å mangle den helt og fullstendig. PS2: Kansje du burde bytte ut DVD-ROM med DVD brenner, er ver 2 hundringser i forskjell for en rimelig en. PS3: Kjekk liten sak som alltid er grei og ha; kjøp med en ThumbDrive/PenDrive. Får de billigste(?) ned i rett over hundrelappen, og da har du 128MB eller mer, lagringsplass, lett tilgjengelig på nøkkelknippet eller lignende. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg drar opp denne igjen, da det ble litt stillegang i saken. Satt opp et alternativ basert på innspill fra dere og andre her; *Klikk* Vil strømforsyningen være kraftig nok? Lønner det seg å bruke denne ram'en istedet? Ellers - noen som har noe å plukke på? Takk for alle tips så langt - Nicolai Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ubuntu linux (: Skulle han ikke spille da? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det siste oppsettet så knall ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå