Gå til innhold

kjøpt nytt skjerm kort!

kurrikill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe..er x850xt veldig mye bedre?

Er vel ikke så mye forskjell som jeg vet. Høyere klokkehastighet er ihvertfall en ting, men tviler på at du ville merket det hvis du ikke satt å benchet og kjørte tester. I spill vil det være rimelig lik ytelse.

Men et x800xt pe kort er et kongekort, veldig fornøyd med mitt ihvertfall.

Edit: leif

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar
oki..da er vell alt fint..men ville x800xt pe kortet kjøre toppspillene på high??

og ka e klokke hastighet?

Hvorfor prøver du ikke? du har jo kortet..

GPU 550, Minne 590 (ganget med 2) er klokkingen på det kortet.

Endret av Merathio
Lenke til kommentar
:) da har jeg kjøpt dette kortet. powrcolor x800xt pe....var dette et bra valg??..vill jeg se forskjell fra det gamle kortet som nå koster 500-800 kr...???

takk for alle svar!! :yes:

kjøper x800xt pe 256mb om 2-3 dager, faren min skal få det billigere :) kanskje 3000? :) fra jobben sin som kjøper det inn og selger det til oss :p

GLEDER MEG SÅNN!! :D

Endret av vegilus
Lenke til kommentar

Valget av skjermkortet du har gjort er veldig bra. Kommer jo an på hva du ellers har i pc'en da for at du skal få optimal utnyttelse av kortet. Men selve kortet er VELDIG bra. Det at det er XT, gjør at det er en del bedre enn PRO utgaven, noe du sikkert vet :p

Har fått bare gode kritikker nærmest. Hvis du skal bruke det til spilling så er det noe av det beste du får på hjemme-markedet idag, bortsett fra x850XT. På Half-Life 2 så yter dette kortet bortimot 20% mer enn GeForce 6800Ultra som er i samme klasse, men til gjengjeld så yter GeForce 6800Ultra noen prosent mer på Doom 3 da. Men uansett og alt i alt ett VELDIG VELDIG bra kjøp vil jeg si. Lykke til med opplevelsene du får med kortet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...