ZiuM Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Går det ann å spille CS på den ene skjermen og bruker MSN og mIRC på den andre? Nå minimerer den bare Counter-Strike hvis jeg trykker på den andre skjermen, hvordan kan jeg unngå dette? Har ATI Radeon 9800XT med den nyeste driveren og Media Control Center. Hvis det allerede finnes en annen tråd om dette får dere gi meg en link og unnskylde meg. Søkte litt, men fant ikke noe. Og har lest igjennom den guiden, men fant ikke noe om dette der. Lenke til kommentar
ZiuM Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
ZiuM Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Er det absolutt ingen som vet? Bare si ifra hvis det ikke går an i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er en sticky topic øverst i dette forumet ang 2 og 3 skjermer. Les der, så blir du kanskje litt klokere. Lenke til kommentar
ZiuM Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Har lest hele greia, men sto ikke noe om dette. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du må gi cs prioritet blant windows prgrammene. Jeg husker ikke hvordan du gjør det, men det fungrer på samme måte som task manager, som alltid ligger øverst... Lenke til kommentar
ZiuM Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Må jeg sette høyere prioritet i Task Manager? Eller er det et annet sted? Har prøvd å sette "hl.exe" til High, men hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå