reallars Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Broren til samboeren min fikk et slikt til jul, og det har falt på meg å installere det og få det til å virke... Problemet er følgende: I begynnelsen fungerte alt topp. Ingen problemer, og han kunne spille spill på high res. istedenfor very low. Men dagen etter da han skulle starte den var den helt død. Jeg ble tilkalt, skrudde ut skjermkortet og skrudde på. Da virket maskinen fint. Så satte jeg inn igjen kortet, og alt virket fint resten av dagen. Men dagen etter skjedde det samme igjen. Maskinen virker hvis jeg tar ut kortet og setter det inn igjen, men dette er jo selvsagt ikke noe jeg gidder å gjøre hver eneste dag for at han skal få spilt. Maskinen hans er vel ikke akkurat en gaming-PC... Det er en Fujitsu-Siemens Scaleo L Celeron 2,4 GHz Hovedkort: P4GE-FSC 512 MB DDR-SDRAM (Crucial) 40 GB HD DVD RW Combo drive 300 W PSU og tilslutt Powercolor Radeon 9800 pro aiw Hva kan være galt, og hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Har fått tips om at det kan være strømforsyningen, men vet ikke sikkert... Tips mottas med takk... *edit* Bør jeg gi opp dette kortet eller vil det fungere om jeg oppgraderer et eller annet? Endret 5. januar 2005 av reallars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå