PioUs-JiN Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har hørt noen nevne dette tidligere når det gjelder lakering.. Det skal vistnok gi et veldig bra resultat sånn helt på slutten, men hvordan gjør man egentlig denne såkalte rubbingen? Hva trengs? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hva trengs? Rubbing Du rubba på samme måte som du polera.. smørre det utover og gneka de på lakken Endret 5. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm, dette høret interresant ut.. Kan du forklare litt mer alexander? Noen som vet om dette fungerer på plexiglass? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm ka du vill at eg skal forklare då!! rubbing er på en måte som et veldig fint sandpapir. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 hm.. i den posten jeg leste så stod det at man skal ta bil pollish etterpå, men hvis rubbing er et slags fint sandpapir så vil vell dette ødelegge litt på finnishen.. eller? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm nei eg trur ikkj de ve ødelegge noke, det vill bare bli blankare har nettopp gjort det sjøl! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har null erfaring med polering.. Så man tar lakken på en svamp (for eks.) og gnikker det på det som skal rubbes? Så tar man bil pollish på etterpå, på samme måte som man gnikket laggen på? Og et siste spørsmål: Vil dette fungere på plexiglass? (Sorry hvis du føler at jeg HiJacket tråden din, PioUs-JiN ) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hmm jaja.. de står kordan du ska gjøre det på boksen til rubbinga og, de er nesten "Idio-t" sikkert veit ikkje kordan de virka på plexi! ka du vil oppnå me og rubbe plexien då? Endret 5. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm jaja.. de står kordan du ska gjøre det på boksen til rubbinga og, de er nesten "Idio-t" sikkert veit ikkje kordan de virka på plexi! ka du vil oppnå me og rubbe plexien då? Få gul fluorisert plexi Det fungerer vel kanskje ikke å rubbe med vanlig spray-box-maling? hehe, vet det er sært... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm det blir vel sikkert ikkje verre av det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå