Evial Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg har denne spilleren og jeg er ikke fornøyd. Det har ikke kommet noen firmware siden jeg kjøpte den i sommer. så den klarer ikke å spille av xvid som bruker den nyeste codecn. Jeg prøvde for en stund siden, og bilde lagget så det ble iriterende å se på filmen. Testet i går med den nyeste xvid codecen, og da fikk jeg bare lyd men ikke no bilde. Jeg har vært i kontat med asono for et par månder siden, da sa di at di skulle komme med en oppgradering snart, det har ikke kommet noen enda. Endret 5. januar 2005 av knut oddsen Lenke til kommentar
pizzi3 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Samme problemene her kjøpte dvdx70 for en uke siden, hadde høye forventninger etter å ha lest itavisens test. Virker som asono er ufattlig trege med å legge ut nye firmware. Kjipt å måtte kode om alle nye filmer til gammelt divx format. Hvilken versjon funker best med spilleren da divx 4.12? Har koda om noen av de nye xvid og divx filmene til det, og da funka de hvertfall, selv om det var merkbart kvalitetstap. Syntes også det er lite snakk om spilleren i forum rundt forbi, må da være mange som har spilleren og som har samme problemer?? Lenke til kommentar
an'itj Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan bare henge meg på lasset å si jeg har akkurat samme problemet med avspilling av fimer kodet med nyere XviD codecs. At det går an å være så treige med å oppdatere! Lenke til kommentar
Laffen96 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Spørst hvor mye Asono kan gjøre med saken. De må jo bare vente til produsenten lager ny firmware. De kan jo selvfølgelig mase på produsenten, men det spørst hvor mye "makt" de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå