Gå til innhold

sliter med ASONO DVDX70

Anbefalte innlegg

Jeg har denne spilleren og jeg er ikke fornøyd. Det har ikke kommet noen firmware siden jeg kjøpte den i sommer. så den klarer ikke å spille av xvid som bruker den nyeste codecn. Jeg prøvde for en stund siden, og bilde lagget så det ble iriterende å se på filmen. Testet i går med den nyeste xvid codecen, og da fikk jeg bare lyd men ikke no bilde. Jeg har vært i kontat med asono for et par månder siden, da sa di at di skulle komme med en oppgradering snart, det har ikke kommet noen enda.

Endret av knut oddsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problemene her kjøpte dvdx70 for en uke siden, hadde høye forventninger etter å ha lest itavisens test. Virker som asono er ufattlig trege med å legge ut nye firmware. Kjipt å måtte kode om alle nye filmer til gammelt divx format.

Hvilken versjon funker best med spilleren da divx 4.12? Har koda om noen av de nye xvid og divx filmene til det, og da funka de hvertfall, selv om det var merkbart kvalitetstap.

Syntes også det er lite snakk om spilleren i forum rundt forbi, må da være mange som har spilleren og som har samme problemer??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...