Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) #emnetittel endret av moderator# Når jeg fikk DVD-brenner til jul, fikk jeg med Nero6. Jeg installerte Nero, og instalasjonen gikk feilfritt. Så når det var ferdig, trykket jeg på ikonet å kom i på menyen, der jeg kan velge forskjelige ting, men før jeg vet ordet av det, lukker Nero6 plutselig av seg selv!!!! Når jeg prøver igjen, går den ut igjen og igjen. Og noen ganger hjelper det ikke å trykke på ikonet en gang, det skjer ingen ting. Må jeg istallere DVD-brenneren først for at den sakl virke eller...? Kan noen hjelpe meg Endret 5. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis brenneren er koblet til, skal alt egentlig gå greit. Prøv med nyeste Nero. Lenke til kommentar
maximus.maxmillian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Prøv et annet brenneprogram, detta er en sofware feil.... Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 jeg har prøvd både demo og fulversjon av samme Nero versjon. det samme skjedde med begge. det går pluselig ut. Har du noen tips opp brenneprogrammer!? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Easy CD & DVD Creator 6 Platinum Edition Har ikke prøvd det selv, men du kan jo teste det ut. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flyttes til programvare da problemet ser ut til å være programvarerelatert. Hvis det var relatert til dvd-brenneren skulle posten vært under "Lagringmedier". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå