Mortalfrog Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg håper emulatorer er lov å diskutere her? jeg har ingen anelse om det er lovlig med emulatorer, men det er jo ikke bare å gå ut å kjøpe en SNES... vel, jeg prøver å få tak i en SNES emulator til mac, men jeg kan ikke finne en, jeg har prøvd macgamefiles.com og noen andre, men jeg finner det ikke, kan noen gi meg en link? (et spørsmål, unnskyld for noob-faktoren, men er SNES det samme som NES? i så fall, bare reply det, så sletter jeg emnet...) Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Litt å velge i Forskjellen på NES og SNES er at S-en før NES betyr Super, ergo er NES vanlig 8-bit-Nintendo, mens SNES er Super Nintendo (Entertainment System). Lenke til kommentar
Mortalfrog Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 thanks man... jeg regna med at det var to forskjellige ting... men spørsmålet måtte spørres.... Lenke til kommentar
zvane Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Såvidt eg veit så er emulator fullt lovlig, men det er sjølve spelene som er ulovleg å piratkopiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå