Laman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ting som gjør meg glade : * Høy fart * Å fly/være i lufta * Å komme hjem fra en hard trening og ta seg ett glass vann * Å spele gitar * Xbox * Å ligge lenge i senga om morgenen * Når grandisen blir perfekt stekt * Når vi nettopp har kjøpt et brett med cola * Når jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre * En god episode av The Simpsons * MacGyver * Å ha mye penger som man kan bruke på hva man vil * Kald brus * Å holde mange penger i hendene * Snøballkrig * Nytt Pondus i postkassa * Finne CDen/DVDen jeg bestilte fra cdon.com i postkassa * Tengne/drodle på arbeidsplaner * Eksplosjoner * Kraftig vind * Når det ikke er glatt ute * Å komme hjem fra skolen og slenge fra seg sekken og ta av skoa * Når folk jeg misliker driter seg ut/skader seg * Å endelig komme på dass etter å ha ventet lenge * Perfekt vind og temperatur ute * Å ha en god sykkel * Morsomme hendelser * Lyden av glass/porselen som knuses * Ødelegge ting som jeg ikke bryr meg om * Tygge på blyanter * Kram snø * Å ha noe bra å se på tv om kvelden * Fredager/lørdager * Ufattelig dårlig musikk * Å komme tidsnok til ting * Og denne. edit : En leif. En eneste leif. Endret 7. januar 2005 av Laman Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tråder som denne Det er det den beste dissen av en person jeg har sett. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 - En tur på en flott vei, en flott dag med perfekt vær. På motorsykkel selvfølgelig - Pene jenter som smiler tilbake når jeg smiler til dem - En veldig bra film - Veldig bra musikk - Totalt fri så det ikke er noe jeg skal gjøre, gjerne ett par uker i strekk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 * Tengne/drodle på arbeidsplaneredit : En leif. En eneste leif. Jeg blir faktisk glad når jeg er 20 sek fra å sovne. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det som gjør meg ordentlig glad er når jeg får til en skikkelig bra omgang i CS.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Alkohol gjør meg glad. Skikkelig glad. Eneste gangen jeg ikke bekymrer meg over noe som helst Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Alkohol gjør meg glad. Skikkelig glad. Eneste gangen jeg ikke bekymrer meg over noe som helst Hørt om solo fjelltur med kjeks og kakao? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Alkohol gjør meg glad. Skikkelig glad. Eneste gangen jeg ikke bekymrer meg over noe som helst Hørt om solo fjelltur med kjeks og kakao? Bekymrer meg uansett jeg, selv om jeg ikke har noe å bekymre meg over så har jeg den følelsen konstant, men noen få avbrudd per år. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Alkohol gjør meg glad. Skikkelig glad. Eneste gangen jeg ikke bekymrer meg over noe som helst Har du ikke selvtillitt gutt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mor Din mor gjør meg glad. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Søde piger Musikk Å spille gitar Å tegne/male Bra film/TV/teater/whatever Fritid Fæst og skinnvæst Glade mennesker Rent rom Gode karakterer Dårlige karakterer Nye gadgets Å sove lenge God mat og drikke Hyttetur Endret 24. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Venner Musikk, spesielt metall og fusjonsjazz Bass, herlig instrument å spille på! Fisk og planter (iht akvarie) Kvinnfolk, tje, tar det som det kommer tje hva mer? Endret 24. januar 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Gode karaktererDårlige karakterer Ikke en særlig konsistent påstand Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Joda, det er artig å få 6 eller 2, men å få 3+ er no dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå