TLZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ....men så utrolig mye depressiv musikk om hvor jævlig alt er og da. Mange av "deppe" sangene mine liker eg å høre på når eg er deppa fordi de passer liksom. Men det som er litt rart er at mange av dem er sånn at hvis eg er i godt humør så blir eg bare i bedre humør av dem! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hoho! Jeg blir glad når: Damen har det bra Jeg har det bra Jag har penger Ny hardware Morrowind Ny morrowind update og plugins Nye cder Nye dvder Ny musikk Espresso Ferie Når vi bytter lærere på skolen så jeg får en bedre og morsommere lærer Når temperaturen på min pc er under 20 grader Når jeg kan gå lenge uten å skade meg selv.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Glemte en ting, jeg blir glad når jeg har kommet hjem fra en vellykket date Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jenter gjør meg glad når de er snille! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Glemte en ting, jeg blir glad når jeg har kommet hjem fra en vellykket date hvem blir vel ikke det Endret 6. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Godpusen Så snill du er. Takk, Dr. X. Jeg liker deg også. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så snill du er. Takk, Dr. X. Jeg liker deg også. *kosepå* Lenke til kommentar
V36a Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når jenter gjør meg trist er det neppe positivt Verste som fins er når man får avslag hehe, ble nettopp blewn off selv. Er no dritt ja. Men det går fort over til meg iallfall. Ting som gjør meg glad: Musikk Mat iblant Jenter iblant Å stå opp og vite at det er helg Festing husker ikke mer i farta Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Blir "glad" for såklart mange ting. Jenter som smiler God mat Fin film Masse kompiser ilag Når man får til noe man streber etter Når man øker i treningen. Det som viiiirkelig gjør meg glad (så glad at man tårer..) Konserter. Livet mitt blir bare skikkelig verdt da. Beste følelsen jeg vet om, det er å være på konserter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Får vel føye på litt ekstra: - Å oppdage at det ikke er mer dasspapir igjen FØR jeg setter meg på ramma. - Når jeg møter på en jeg bare såvidt har møtt før og faktisk HUSKER navnet hans/hennes! - Når den siste dråpen i melkekartongen fyller glasset perfekt! - En knøl forsøker å komme med en sleip kommentar, men jeg kommer med et perfekt represalie. - Det er vaskedag...og jeg drar kun sokkePAR ut av vaskemaskina. - Jeg sovner på bussen og våkner akkurat idet bussen stopper der jeg skal av. - Katten begynner å kaste opp og jeg får akkurat kasta den ut døra før den spyr. - Da jeg fikk vite at eks-dama har lagt på seg 30kg og ser ut som ei purke. Livets små lyspunkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hmmm .... ? - SkyMarshall - Pottis - Cola - Grandis - Data Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tom&Jerry :!: Lystgass Lykkepiller Store mengder alkohol Orgasme Grinete nordlendiger med munndiarè Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Musikk gjør meg glad. Det får meg virkelig i stemning. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hmmm... blir vel mye oppramsing fra andre men.... *Jenter som smiler... *Nevøer som smiler og er glade *Perfekte fester (alle glade, ingenting knust...) *Neverwinter nights og morrowind *Når det er perfekt badetemp i vannet *Når jeg er aleine og huset er stille *Rollespill *Når jeg har en uke uten lekser eller prøver *Når jeg kan våkne uthvilt og slippe mas *Øvelseskjøring *Når folk jeg ikke liker driter seg skikkelig ut.... *Når husker at jeg er til... etc... kunne sikkert nevnt mer også... Edit: glemte rollespill Endret 6. januar 2005 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En ny god pc. Synd at jeg ikke har det, derfor er jeg trist . Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Får vel begynne med at det ikkje er så veldig mykje som gjer meg glad, men her er nokon av dei tingene.. * Ny hardware * Rollespill * Gode karakterar * Sove leeenge (blir vel ikkje så über glad, men eg blir iallefall litt fornøyd) Er kanskje fleire ting, men eg kjem ikkje på så masse i farten.. Det er berre så synd at desse tingene ikkje skjer så altfor ofte.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 *HS(mot andre) *PB flash(mot andre) *knifing(mot andre) *tk(mot andre(duh)) De samme tingene gjør meg i motsatt retning så deppa at jeg blir svimmel av å tenke på det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe... Ble faktisk å ganske glad av den tråden! :!: Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ting som gjør meg glade: - Sommerferie - Stå på snowboard ( i nysnø) - Gode venner - Å være forelska - God mat - Bra musikk - Den nye pc'n min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå